UKEN SOM GIKK – JEG HAR ALDRI VÆRT I SÅ DÅRLIG FORM | 264 DAGER IGJEN | LIPFILLER

AKKURAT NÅ

God kveld. Da var jeg endelig hjemme igjen og sitter å spiser litt kvelds før jeg skal snart krype til sengs. Kom faktisk nettopp hjem fra trening. Jeg skammer meg nesten hvor utrolig dårlig jeg har vært med å komme meg på trening de siste månedene, det har liksom ikke kommet helt inn i rutinene mine. Jeg tror faktisk aldri jeg har vært i så "dårlig form" som jeg er i idag, det merker jeg spesielt når jeg skal flytte på ting og vekter. Har blitt så svak i armene! Jaja, nå kom jeg meg i alle fall bort i dag og ser ut til at det blir noen ganger til denne uken så jeg kommer nok tilbake!

UKEN OPPTUR

Fredag når jeg tok turen til Aleris sykehus for påfylling av Restylane. Har villet fylle på så lenge nå for følte det ikke gav nok sist gang med tanke på resultatet jeg ønsker meg. Så det å få litt volum på leppene var virkelig en opptur!

UKENS HØYDEPUNKT

Når vi avklarte turen til IBIZA! Vi drar en liten jentegjeng ned dit er planen til nå, men plutselig hiver flere seg på så det skal bli artig! Har allerede fikset nedtelling på telefonen, 264 dager ca skal jeg greie og komme meg igjennom før vi tar turen til varmere strøk.

UKENS TANKE

Om å gå tilbake til skolebenken. Savner det utrolig mye, både det sosiale og det å sitte å arbeide faktisk!

UKENS NEDTUR

Været! Det er så grått og trist når det regnet fosser ned den ene dagen etter den andre! Skjønner nesten at folk kan bli deprimert av dette været. Det er nå jeg virkelig savner det å kunne sette seg i en varm bil og bare kjøre, men neida i stede blir det paraply hvor jeg må gå flere meter for så å komme inn i en klam trang buss. "Yey"

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Når jeg holdt på med å skulle legge ut YouTube videoen til meg og Melissa. Den skulle ha kommet ut på fredag, å det så ikke ut til å være noe problem for vi var effektive med filming og redigering. Men så har du de nedlastingene som har år! Det tok i alle fall en natt å få lastet den opp på YouTube om ikke mer, så det var virkelig irriterende! Jeg liker å legge det ut som jeg har lovet, men når det ikke lar seg gjøre så blir jeg meget irritert…

(KLIKK FOR Å SE VIDEOEN)

UKENS MEST LESTE INNLEGG

VI SNAKKER ÅPENT OM SEX, GUTTER, FAMILIESITUASJON OSV…

6 kommentarer
    1. Ha en flott uke da christina 🙂
      kunne du ha blogget litt om beste sexopplevelse . Og hva som få deg til og ha så godt humør hele tiden føler du stråler hele tiden på videoer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg