MY SKIN ROUTINE – MORNING

I dag var en litt bedre start på dagen! Spratt opp av sengen i dag rundt halv 8 for å bli med Melissa til skolen med ranselen hennes før jeg tok turen videre til trening. Ble en liten morgencardio på 30 minutter og strekking ut. Nå har jeg spist frokost, dusjet og er klar for å sminke meg. Har vært utrolig hekta på å ta vare på huden den siste tiden, noe jeg ser har gitt utrolig bra med resultater!

Dette er hva jeg bruker av hudpleie om morgenen:

STEG 1:

Jeg starter med å rense huden. Da bruker jeg Chanel sin rens for tørr hud sammen med min nye bestevenn Clasrisonic rensemaskin. Jeg har aldri hatt så fin hud som da jeg tok i bruk denne! DU MERKER DEN VIRKER! Jeg tar 1 pump med rens så selve børstehodet og går i sirkelbevegelser i ansiktet. Maskinen har 2 nivåer og jeg bruker nivå 1 om morgenen.

STEG 2:

Etter at huden er renset og tørr så tar jeg Chanel sitt ansiktsvann (også for tørr hud) på en bomullspad og sveiper den over ansiktet.

STEG 3:

Å nå det viktigste, serum. Alle har en dagkrem, men ikke alle har serum i skapet sitt. Men skulle man valgt mellom disse to så er serum uten tvil det en burde hatt. Grunnen til dette er nemlig at den har en tynnere konsistens som gjør at den trekker enda lengre ned i huden. Den gir ikke bare fukt der og da men jobber med huden over lengre tid. Jeg tar en pump av denne og masserer den godt inn i huden.

STEG 4:

Så er det til slutt en god dagkrem. Da har jeg Chanel sin krem i fukt serien Hydra Beauty i Creme. Den finnes også i Gel for de med oljete hud. Grunnen til at jeg bruker Chanel sin hudpleie er fordi jeg alltids har hatt et hjerte for Chanel. Det er også pga lukten på produktene, det er kanskje den største grunnen! Du føler seg så utrolig ren og jeg greier ikke å ta i bruk noe annet etter jeg først begynte å bruke disse produktene.

STEG 5:

Ellers så tar jeg maske minst 2-3 ganger i uken. Da er det glamglow som er favoritten! Vil du ha en maske som gir resultater så er det disse en bør satse på. Jeg har brukt den orange 3 dager på rad for det står en skal det og bilde øverst på innlegget ser dere resultatet! Jeg har ikke higlighter, det er masken som skal gi glød som har gjort jobben!

Jeg og Melissa har forresten tank å lage en ny video snart! Kom gjerne med tips og ønsker så blir de førsteprioritert når vi drar fram kameraet!

12 kommentarer

Siste innlegg