10 KILO TYNGRE

I går kveld drev jeg å sveipet igjennom notatene mine på telefonen hvor jeg kom over oversikten over vekten min når jeg drev og trente, jeg fikk faktisk sjokk. For akkurat 1 år siden på denne tiden veide jeg 10 kg ekstra. Jeg husket ikke hvordan jeg så ut på den tiden så jeg fant fram bildene på PC-en hvor jeg nok en gang fikk sjokk. Jeg husket at jeg IKKE var fornøyd med kroppen min bare, men ifølge bildene jeg fant så skulle jeg ikke ha klagd!

Jeg var jævla sterk og flink til å trene på den tiden, så jeg hadde en god del muskelmasse som tok mye av vekten også. Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg spiste utrolig mye dritt i tillegg på den tiden før jeg tok et tak. Heldigvis så var jeg glad i å trene, takk for det!

Jeg hadde gått opp 20 kg etter en ekstrem diett jeg hadde før syndenturen i slutten av vinteren, det var en skikkelig smell! Jeg lærte da at det er bedre å spise bra og gå stabilt ned enn å fyke ned i vekt uker før du skal reise. Tuller både med kropp og spesielt psykisk!

Vekten er virkelig ikke det en skal se på om en liker å trene styrke! Bedre å bruke øyene!

8 kommentarer
    1. Tull og tøys. Av de 10 kiloene hadde du maks 350g mer muskler. Mildt sagt lite definerte muskler. Hva tar du i knebøy? Markløft? Benk?

    2. henrik kossen i helvette kan du sei de? e du skakk?😂 du vett ingenting om kos møkje av vektå så e musklar elle fett så de e lamt sagt av deg, å ka hu tar i knebøy å benk kan heller ikkje sei nogge om de 😂 gå å legg deg.. u tok sikker mer en de du jor når du va på den alderen.. you go christine du e flinke ♡ å du har nydlige kropp å ansikte ditt står i stil ;*

    3. Henrik: Hvor mye av det som var muskelmasse var ikke så viktig, men mer var det. På den tiden tok jeg 80kg i knebøy, nå greier jeg kanskje litt mer enn stanga på 20kg. Så litt har forandret seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg