JÆVLA HORE

Jeg skal ærlig innrømme at jeg skjønner meget godt hvorfor noen bloggere knekker sammen og velger å legge ned bloggen for dagene. Jeg har selv etter å ha hatt litt flere lesere enn det jeg har pleid fått kjenne på det hatet de får, å 90% av gangene kommer det fra jenter. Hva faen? Det at "jenter holder sammen" har aldri vært realitet. Selv menn reagerer på hvor fæle jenter kan være mot hverandre. Her er det ikke om å gjøre å pushe hverandre når vi ser noen gjør det bra, neinei! Da må vi finne alle slags muligheter som e dra dem ned, helst litt lengre enn det vi selv er.

Jeg har vært åpen og ærlig på bloggen min om ALT. Hva jeg jobber med, privatlivet mitt, jeg legger ut bilder jeg selv liker uten å tenke på andre osv. Dette er temaer alle elsker å lese om. Hvorfor det? Fordi det er så lett å skrive noe negativt om personen da! Men det gir meg ikke en grunn til å slutte. Personlige blogger er de som må tåle mest hets, men det er samtidig de som folk flest leser. Det er personlig, du lærer deg å kjenne bloggeren og kjenner deg muligens igjen i ting.

Jeg lever lever mitt liv. Jeg gjør hva faen jeg skulle ønske uansett. Jeg elsker å sminke meg, litt mer enn det jenter flest sminker seg til normalt. Jeg liker utfordrende klær som gir oppmerksomhet og jeg liker å gi litt faen og teste ut ting i livet ikke alle tørr.

Jeg har gitt opp tanken på å få folk til å skjerpe seg og lære å stille opp for hverandre, det kommer ikke til å skje. Det er trist. Det hindrer så mange fantastiske mennesker i å tørre å prøve ut nye ting og finne seg selv. Vi lever i en verden hvor folk flest ikke følger drømmene sine, de følger folkemengden.

Jeg vil mye heller fortsette mitt liv som det er nå med all hat og drit hver dag enn å følge mengden igjen. Det at faktisk noen står imot presset kan gi andre motet til å gjøre det samme!

Så kjære lesere. Dere kan få hele verden til å se på meg som en hore, men jeg kommer aldri til å slutte med å stå på for mitt. Jeg vet med meg selv hva jeg er, det er det som er viktigst!

41 kommentarer
    1. Syns du e råtøffe som faktisk tørr å stå for det du seie å e den du e så offentligt. Heie på deg å det du velge å gjørr, hets fra folk som ikkje forstår komme du te å få uansett ka du gjørr, dei e ikkje te å unngå desverre… vett at dårr e jenter som støtte deg uansett, og som ikkje syns det e “horete” å velga eg utradisjonelt yrke. You do you, #girlpower!

    2. Haha, omg. Er det rart at folk reagerer på hvordan du oppfører deg? Du er jo sinnsykt horete. De fleste jenter vil synes det du driver med er horete. Ps du bør vurdere å droppe burger til frokost xD (det synes) STÅ PÅ JENTER! IKKE LA DENNE TAPEREN ØDELEGGE FOR OSS ANDRE!

    3. Marie, harregud e du 12 år eller? Me leve i 2017 detta her e barra tragisk. På kass måte e det horete å erkjenna sin seksualitet??? Fatshaming på ei jenta som tydelighvis e fit, bra trekk. Dei som syns det e horete e dei 4-5 folkså så har kommentert innleggene nas, ikkje dei hondre andre så syns det e greit. Voks opp, den ekta verden består faktisk av folk som ikkje leve et trafisjonelt a4 liv og gjer faktisk det di vil. Ps: det e kje negativt å var horete, uansett ka du definere som horete;)

    4. Mariee! Amen girl!! E kje bare utsender ditt christina som e stygt men e heila deg som person! Jævla hora!

    5. Er jo ikke rart at du blir kalt en hore, tenk gjennom hva du har gjort i livet ditt. Du er legit den største å styggeste horen i Norge.

    6. Tror alle disse fjortisstrollene som sier hu er en hore burde lese seg opp på begrepet hore før de fyrer løs. En hore er en person som får penger for seksuelle tjenester. Stripping gir ikke seksuelle tjenester, så dere kan ikke si hun er en hore pga det. Om en person kler seg annerledes enn hva du gjør og liker så er man heller ikke noen hore, man er bare seg selv. Oppførselen til visse folk her inne er helt på tryne og viser bare hvilket innsnøvla syn på mennesker disse folkene har. Om dette er folk i fra menigheten hun var en del av viser det bare at de langt i fra er noen gode mennesker som langt i fra vil ende opp i paradis med slike tanker og oppførsel ovenfor sine medmennesker. Dere får leve livet deres som dere vil uten å blande dere opp i hvordan andre lever. Er nok en hel del drit folk kan fortelle om dere også, for dere viser at dere langt i fra er perfekte slik dere oppfører dere.

    7. Glad jeg ikke har det probleme som andre mennesker her i verden som blir så sinte og rakker ned på andre fordi de lever livet slik de selv ønsker. La de leve som de vil. Er det noe stygt du tenker om innlegget eller personen så hvorfor ta seg bryet for å rakke ned på det innlegget eller personen? Jeg skjønner ikke. Skjerp dere

    8. Men når hun faktisk selger seg etter strippeshow for å tjene ekstra, kan man faktisk kalle henne hore

    9. Vær den du er! Gjør det du vil og vær stolt av deg selv. Ikke hør på andre og bry deg ikke om hva naboen syns. De som kaller folk de ikke kjenner hore kommer fra dårlige hjem og har dårlig oppdragelse. En skal ikke dømme andre og være misunnelig. Du har opplevd å vokse opp i en sekt og har mistet foreldrene dine. Drit i folk som rakker ned på deg. De er bare misunnelige. Bry deg om de som gir deg god energi og ignorer de som tapper deg for energi. Stå på!

    10. Jeg bare tenker høyt; hvis du synes noen ser stygge ut, hvorfor kommentere det? Er det så snilt? Går du rundt på gata å stopper mennesker du ikke synes er noe pene å sier; hei du ser stygg ut?
      Så min konklusjon er; de som kommenterer slike ting som at du og sikkert andre bloggere og, er stygge, er bare misunnelige.
      Og hvis ikke, kan de bare holde kjeft og vær glade de ikke ser like “stygg” ut som deg!
      PS: du er ikke stygg, men tror du ser det og er moden nok til å la slike kommentarer gå forbi 😉

    11. Dere som kaller folk for horer fordi de har andre verdier enn dere, er det man på godt norsk kaller “mobbere”. Folk som dere er en av grunnene til at antallet mennesker med psykiske vansker stiger. Er dere stolte av det? Dere burde skamme dere. Få dere litt perspektiv, og slutt å være en byrde for samfunnet. Hun er ingen hore, hun er seg selv, og det står det respekt av.

    12. Synes det er så dumt at du får så mange dumme kommentarer! Du er både utrolig vakker, bra kropp og ikke minst gjør en viktig jobb å bryte med samfunnets normer om seksualitet! Det kommer alltid til å være barnslige haters, og det er bare til å drite i dem.
      Men det som kanskje kunne være aktuelt, er om du hadde hatt et innlegg om hvordan det FAKTISK er å være stripper i Norge. Tror mange har et annet syn på hvordan en stripper jobber, da man ofte tenker på film og tv-serier. Også i Amerika er stripping noe helt annet, da det ikke er fokus på dans og underholdning, men mer sex og seksuelle tjenester etter du har “vist deg frem” på showet. Så kunne du hatt et innlegg der du forteller hva jobben din innebærer, er det kun dans eller kan kunden betale for “ekstra”? Hvordan er det med sikkerhet, er det ikke skummelt å tenke på faren med å bli voldtatt, dopet ned, eller bli utnyttet på andre måter? Hvordan blir man stripper, er det spesielle krav? Hvorfor valgte du stripper, istedenfor eventuelt gogo-dancer? Osvosv

    13. Marieee: Kjære Marie, Marthe eller hva du enn kaller deg neste gang. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men dessverer føler jeg at du er over 12 år. Alikevell vil jeg oppfordre deg i å søke opp hva hore betyr, å jeg hadde nå håpet at foreldrene dine i alle fall hadde lært deg hvordan man snakker til andre mennesker. Er nok ikke bare mine foreldre som har “feilet der”.

      Men hva er feil med at jeg spiser en eller 100 burgere for den del til frokost? Kaller du meg feit? Verden prøver å få fram at alle kroppsformer er nydelige, mens slike trangsynte, sjalusie mennesker som deg sitter bak Pc-en og “leker kul” mens du egentlig bare er like liten og ynkelig som alle andre.

    14. Anonym: Ja jeg vet hva jeg har gjort, eneste forskjellen på meg og alle andre er at jeg er stripper som ikke er hore. Betyr det at alle er hore det da? Kalte du nettopp deg selv en hore?

    15. Martin: Kjære Martin. Hvordan i huleste har du vrengt hodet ditt for å komme på den påstanden? Jeg kom nettopp ut med at det er akkurat det jeg IKKE har! Ta en runde med spørsmålsrunden på Youtube en gang til.

    16. Anonym: Ja det er skummelt hva folk tørr å skrive på slike blogger. Kan få katastrofale følger om det skjer feil person. Dessverre er de ganske korttenkte her har jeg lagt merke til. Men du har så rett!

    17. Vet det er vanskelig. Men man må virkelig ikke la ting knekke deg. Du gjør det du gjør, og jeg digger deg, for at du tørr. Jeg er sikker på at det er så mye folk har lyst til her i livet, men som aldri skjer, fordi de er redd for hva andre skal tenke om dem. Jeg har selv også vært der, helt til jeg leste om deg og bloggen din. Jeg har virkelig begynt å stole mer på meg selv, og gjør ting som jeg har lyst til, som jeg syns er gøy! Som sagt over; stå på! Du virker som en super jente!! Og jeg digger deg for den selvtilliten du har, og hva det har gitt meg!
      Alle vil få noe negativt mot seg, men husk at du har hjulpet mennesker også. For du har virkelig hjulpet meg❤️

    18. Jenter, jenter og jenter. Hva slags penis misunnelse har dere til hverandre?🤔. Tenk så kjedelig verden hadde vært hvis det ikke fantes “hatere”. “Hatere” må jo også ha noe å leve for. Det er ikke på grunn av innleggene dine, men av når du velger å svare på det negative også. Det er nytteløs å tilfredsstille alle, selv “hatere” også. Hvis ordene ikke kan drepe deg, hvorfor la deg påvirke? Hva oppnår du ved å svare tilbake på negative kommentarer btw?

    19. Thea Emilie Svendsen: Jeg tror ikke jeg kunne hatt en bedre start på dagen enn å starte den med å lese din kommentar Thea! Blir helt varm av å lese dette <3 Jeg er så ufattelig glad over at du stoler mer på deg selv, jeg bare sier U GO GIRL! Jeg kommer i alle fall til å støtte deg uansett! <3

    20. Er fakta jeg kommer med. Har hørt fra privat personer at hun selger seg; men selvfølgelig sier hun ikke dette i medier.

    21. Martin: Fakta vennen? Selv om mamma sier at nissen finnes så har ikke nissen selv kommet til deg for å bevise det. Kanskje du skal slutte å høre på alle andre enn den det faktisk gjelder?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg