HAN SKULLE KJØPE SEX AV MEG, MEN…

God kveld alle sammen. Nå skal dere få høre om noe jeg opplevde i dag og som jeg tok tak i. Folk har nemlig fått det for seg at siden jeg er stripper så selger jeg også meg selv, men når folk har konfrontert meg med det så har jeg nektet. Dette er ikke alle som tror på så da har noen valgt å “teste” meg på dette punktet med å prøve å betale meg for sex. Etter det jeg har forstått så tror de at bare de vifter litt med noen sedler så sprer jeg beina. Men det er ikke tilfelle, det fikk en av dem erfare i dag.

Her har dere samtalen mellom meg og en Instagam følger som foregikk i kveld:

Bildet som ble sendt: Her ser mann at hvis man bli tatt for kjøp av sex så kan du i værste filfelle ende opp i fengsel, om ikke det blir bot. Du kan også bli hindret i å ta forskjellige utdannelser og jobber som f.eks politi.

Jeg er ganske lei slike idioter så nå var det nok, noe jeg regnet med at han forstod. Denne personen burde virkelig tenkt seg om 2 ganger før han skulle være så tøff. Jeg skal nemlig til politistasjonen i morgen og høre med dem ang. disse meldingene om de gjør noe med dem. Merker at det bare er stress og frister ikke for føler selv politet kan ta lett på noen saker, men det er påtide folk tar meg på alvor nå! Plutselig er det mer alvorlig enn jeg hadde sett for meg.

Så er det flere som vil “teste” meg så helst gjør det i kveld slik at jeg ikke trenger å dra til politistasjonen flere ganger.

 

27 kommentarer
    1. Skjønne godt at det e slitsomt å få sånne type mld. Men å gå til politiet hvergang det skjer blir jo bare tungvindt og tåpelig. Detta e meldigar som komme fra ein 17-18åring, så tydligvis kje e voksen i hode ennå! Prøv å ta det med ei klypa salt.. Hvis du velge å vær bloggar og vloggar og vær ein «offentlig person». Så må du regna med litt sånne mld. Tvile sterkt på at der vil stoppa om du går til politiet. Lite tips; det finnes ein blokke funksjon på de fleste sosiale medier i dag. Nettopp for sånne ting som dettta! 🙂

    2. Hahah herregud du selge jo sex du! Du seie ji d sjøl at d e ulovli å du gjlrr det sjøl! Alle vett du har faste kunder så betale deg for sexuelle handlingar! Teot at du skrive ett inlegg på at du ikke gjør detta når du faktis selge sex sjøl! Ikke som strippar men på suggardaddy sia! Everyone knows hoe!

    3. Du komme nok skje langt med det der, han har jo skje på noen måte “kjøpt” någe som helst, i tillegg så truet du ann å utsatte han for alderskrenkelse👎 Samt søker oppmerksomhet via sosiale medier og sladrer ikke bildene hans skikkelig. Tror eg hadde tatt meg ei pera før eg jekk te politi for din del

    4. Hu har all rett te å konna anmelda for forespørsel på nett bare så d e sagt.
      Sladding å omm hu legge d ut på ein blogg har inget å sei. Alderskrenkelse gjør hu helle kje.
      GG

    5. Hei! Fikk vite om dette innlegget her nå. Det er forbudt å kjøpe sex, men det er ikke forbudt med forespørsler om å kjøpe. Rart? Joda! Mange jenter får forespørsler om dette hver dag, så dette er ikke noe nytt. Er man stripper, så må man forvente at slike henvendelser vil komme. Greit? Neida, er jo ikke det. Men slik er det.

    6. Du kan gå til politiet så mye du vil men de kan ikke gjøre noe med det fordi han har ikke kjøpt noenting og som stripper må du forvente sånner typer meldinger

    7. En får nå mene hva en vil, men stripping på klubb er ikke oppfordring til sexsalg. Det er sexy, og en betaler for å se – ikke røre….. Skulle gjerne vært på et show, men det er en annen sak.

    8. Komisk når andre i kommentarfelte ska leka smarte me å gi info omm saken så nett e blitt gitt av ein jussstudent. Haha forbanna idiot.

    9. Jusstudent: Forskjellen på kjøp av sex og det som skjedde i denne samtalen er at jeg sa nei. Han spurte om å kjøpe, han tilbudte en pris, eneste som manglet var at jeg sa ja og han dukket opp. Så jeg hadde alle beviser som trengtes for at politiet kunne tatt han.

    10. Du er det dummeste neket av et kvinnemenneske jeg har sett i hele 2017. Du jobber som stripper og synes konseptet sugardating=prostitusjon er helt okei, men så politianmelder du en 17-åring fordi han tilbyr deg penger for sex. Du burde tatt de pengene og kjøpt deg en ny hjerne. Du er så dum at du ikke skjønner selv at dette gjør deg til et jævla dårlig menneske. Tragisk. Jeg mistet alt jeg hadde av respekt for deg nå.

    11. Anonym: Jeg vet nå ikke hvor mye respekt du hadde fra før av for meg med tanke på at jeg blir omtalt som det dummeste neket. Jeg vil nå si at jeg aldri har hatt særlig respekt for slike mennesker som deg heller som bare spytter ut drit uten å vite hva du snakker om. Folk som omformulerer ordene mine slik de ønsker. Jeg er kanskje ikke den smarteste kniven i skuffen, men jeg er faktiks smart nok til å forstå at slike som deg er hakket værre enn meg ;*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg