SLENGER UT 10.000, DICKPICKS OG FILMER TIL TV

AKKURAT NÅ

Nok en dag hvor jeg startet dagen på mølla. Var oppe av senga 09.00 i dag og tok turen rett på trening. Nå er jeg akkurat ferdig med å sminke og stelle meg, så nå skal jeg bare spise litt mat før vi skal ut og se om vi kan få tatt noen fine bilder i høstværet. Er litt av og på med regnet så får krysse fingrene at det tar en pause når vi stikker ut. (hihi)

UKENS OPPTUR

MY MAKEUP! Det var uten tvil en skikkelig opptur å teste ut øyenskygge sånn “for real”! Ble så utrolig fornøyd når jeg fikk det til! Så nå er det gått fra å følge fitnessjenter til jenter som har makeup on fleek! Sminke er så utrolig kjekt å utforske når man først får smaken på det!

 

UKENS HØYDEPUNKT

Uten tvil når jeg og Melissa på lørdag fikk November Film på besøk og ble flimet hele dagen. Var så utrolig artig å gå rundt i Sentrum og se blikket til folk som gikk forbi når vi ble filmet. Alle var døds nysjerrige på hva dette var for noe! Utrolig artig! Ser så fram til å kunne fortelle dere hva vi filmer til og når det kommer ut. Alt jeg kan si til nå er: GLED DERE!


 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Når jeg måtte skrive et ganske langt innlegg for at gutter skulle forstå at jeg ikke ville se snobben deres på telefonen min igjen. Hadde gått ganske langt da når det klikka for meg og jeg ikke lengre greide å “ignorere” det. Heldigvis så ser det ut til at de fleste klikket innom bloggen og forstod for en gang skyld at Christina lar vi vær å sende dickpicks til. Takk!

UKENS TANKE

Det har vært mye tanker om hva jeg vil videre i livet. Hva vil jeg bli? Hvor lenge kommer jeg til å holde på med stripping? Hva ønsker jeg egentlig å få ut av livet mitt? Ikke spørsmål som jeg stresser med, jeg føler jo selv jeg har en ganske god oversikt over hva jeg ønsker framover. Jeg vet jo blant annet at jeg ikke kommer til å leve livet som stripper hele livet.

UKENS INNKJØP

Denne uken var det bare en ting som stod på planen, å det var vinterjakke. Jeg hadde absolutt ingenting i skapet av gode varme jakker så det var et must nå som gradene er på vei bare en vei, NED! Har ikke vært så fan av lange jakker så når jeg så denne ble jeg rett og slett forelsket!

Klikk HER for å se den i flere farger.


UKENS MEST LESTE INNLEGG

HAN SKULLE KJØPE SEX AV MEG, MEN…

10 kommentarer

Siste innlegg