DET VAR SOM Å SE DEN GAMLE MEG I SPEILET!

Jeg kan vel legge alle kortene på bordet og si at jeg har slitt med motivasjonen til å trene siden februar 2017. Jeg har liksom aldri fått tilbake den motivasjonen jeg hadde før. Jeg sto opp 06.00 hver måren, måtte tvinge meg selv hjem fra trening og spiste sunt 24/7 uten å føle for å skeie ut. Den motivasjonen jeg hadde til å satse på Bikinifitness bare forsvant. Jeg prøvde igjen når jeg flyttet til Gjøvik, men det ble heller til at jeg stakk ut å kjøpte mat. Jeg prøvde alltids å holde motivasjonen oppe, men det gikk som en bergodalbane. Jeg holdt ut i kanskje 4 dager før jeg datt ut av programmet.

Slik fortsatte det egentlig når jeg flyttet til Stavanger. Jeg kom meg opp i nu og ne, men motivasjonen var ikke så sterk som jeg skulle få det til å se ut. Drømmen om Bikinifitness falmet mer og mer. Jeg trente ikke lengre fordi jeg likte det, jeg gjorde det for å få kroppen jeg ønsket meg. Men uten motivasjon så er ikke det så lett. Kom meg på trening til en viss grad, men maten var enda værre å få på plass. Vi spiste sikkert ute hver dag en god stund.

I dag når jeg var på trening så fikk jeg for første gang på LENGE gnisten av å stille i fitness. Jeg merket jeg ikke lengre kastet på vektene bare for å gjøre det. Jeg fikk lyst til å ta i, lyst til å svette og vise alle rundt meg at jeg f**n ikke er en “barbie” som er der for å gjøre meg til. JEG ER DER FOR Å TRENE! Jeg var livredd for at jeg måtte presse meg til å komme meg på trening hver dag resten av livet, men nå er det lettere å komme seg på trening enn å bli hjemme. Hva skjedde? Sist gang jeg hadde masse motivasjon så hadde jeg et godt øye en 😉 Hmmmmm… Haha, er nok det at jeg har funnet et senter hvor jeg føler meg hjemme på. Når en skal bruke så mye av fritiden sin der så er det utrolig viktig å trives.

Selv om motivasjonen er på topp så betyr det ikke at jeg kommer til å starte opp med å satse på konkurranse med det første. Jeg har nok av andre ting som jeg må prioritere først. Men nå kan jeg endelig se et lys i tunnelen at dette er noe jeg faktisk kan oppleve i løpe av livet med et hjerte for trening igjen!

4 kommentarer
    1. Du sier du jobber som stripper. Mulig å få ett innlegg om hvordan du startet med det, hva du syns om jobben osv? Ellers enn det, STÅ på videre. Digger bloggen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg