EN HELG UTENOM DET VANLIGE

Jeg visste rett og slett ikke helt hva jeg skulle ta meg til når jeg fant ut at jeg skulle tilbringe helgen alene. Jeg kan ikke huske sist jeg var helt alene en hel helg, Melissa har liksom alltids vært rundt meg de siste månedene. Hun stikker nå til Haugesund for å feire bursdagen til venninna si, å jeg har egentlig ingen planer denne helgen. Ikke har jeg behov for det heller. Jeg kjenner at det faktisk skal bli litt godt med alenetid. Har funnet ut at jeg vil bruke denne helgen på å jobbe med bloggen samt. ha litt hjemmespa.

Det er jo til og med soldagene på Brun og Blid på lørdag og søndag så der kommer jeg uten tvil til å ta turen innom. Så der har dere mine "store" planer for helgen. Er utrolig rart å se hvordan ting forandrer seg. For 1 år siden på denne tiden bodde jeg alene i en leilighet i Haugesund å slet med ensomhet, nå får jeg nesten sjokk hvis jeg bare er en dag alene. Men som sagt, det skal bli litt godt å tilbringe helgen for meg selv.

Hva er dine planer for helgen?

10 kommentarer

Siste innlegg