JEG TAR KOSTYME MITT TIL ET NYTT NIVÅ – HALLOWEEN MAKEUP

God morgen snupper. Da var den store Halloween feiringen for mange overstått og jeg skal si at jeg er ekstremt imponert over nivået på kostymene til folk i år! Selv så ble det en rolig kveld på meg. men jeg måtte alikevell ta å teste ut sminkeferdighetene mine. Jeg hadde dette kostymet i fjor, men tenkte å ta det til et nytt nivå i år med å sminke meg som den animerte Wonder Woman. Hva synes dere?

Sveip videre ned for å se flere bilder og hvilke produkter jeg tok i bruk:

Base: Smashbox Photo Finish Primer – Hydrating

Foundation: Estee Lauder Double Wear

Concealer: Estee Lauder Double Wear Concealer

Øyenbryn: Chanel Stylo Eye Liner

Eyeliner/detaljer: Chanel Stylo Eye Liner

Vipper: House Of Lashes – Iconic

Lepper: Urban Decay Lip Liner – 714

Ble utrolig hekta når jeg først prøvde meg fram og følte selv jeg fikk det til. Til neste år får jeg kjøpe meg litt stash av sminkeredskaper og kostymer. Jeg har jo tross alt bare feiret halloween 2 ganger med i år. Som Jehovas Vitne hadde vi nemlig ikke lov til det heller, “sjokk”.

Hva kledde du deg ut som i helgen?

8 kommentarer

Siste innlegg