KJÆRESTESYK, GÅR UT AV KOMFORTSONEN OG KJØPER MER ENN JEG SKAL.

AKKURAT NÅ

Jeg vet ikke om jeg er den eneste som kan si dette, men for en nydelig mandag! Det er som om jeg våknet opp til en ny verden. Jeg spratt opp av selngen på trening i dag som et nytt og bedre menneske med en fantastisk utstråling. Cardioen i dag var lettere enn noen gang, selv om jeg var så flink å glemme skoene mine hjemme så jeg måtte gå med hverdagsskoene mine. Tenkte å begynne litt med intervaller, men det får jeg ta i morgen i så fall. Nå har jeg akkurat spist litt så tenkte jeg å kure håret mitt og planlegge uken videre. Jeg har en følelse av at dette kommer til å bli en fantastisk uke!

 

UKENS OPPTUR

Motivasjonen min til å komme meg på trening! Jeg har ingen anelse om hva som skjedde denne uken med meg, men det var virkelig ikke planen å dra så mye på trening som det jeg gjorde sist uke. Å selv nå har jeg like mye energi, what happend?!? Jaja, klager virkelig ikke for resultatene kommer med! Har en del planer framover som innebærer at jeg helst vil ha kroppen på plass ;).

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Hehe… Jo du har jo de søte små tuttene som hater deg og stempler deg med en gang de legger merke til deg. Jeg er ikke akkurat happy ovenfor slike personer, for 99% av gangene er det jenter. Jeg irriterer meg over at vi jenter ikke kan stå mer sammen, slik som gutta. Der har vi faktisk noe å lære av dem. Jeg hadde selv et lite mål om å trakke over komfortsonen og være mer åpen. Jeg fikk nesten sjokk når jeg ser hvor utrolig hyggelige mennesker er når du først gir dem litt av tiden din og viser at du ikke er så “skummel” som folk tror. Selv om vi er fremmede for andre så betyr det ikke at vi må forbli det. Jeg har i alle fall et ønske om å utvide vennekretsen min.

UKENS TANKE

Skal ikke legge skjul på at jeg har vært ganske kjærestesyk denne uken faktisk. Jeg kan ikke huske sist jeg var så lei singellivet, heldigvis så fikk jeg litt fornuften tilbake å fortod at det ikke kommer til å skje med det første. Jeg har umulig tid til noe forhold i min situasjon nå, men selvfølgelig hadde det vært koselig. Har nok litt med at det begynner å bli kaldt ute og at det hadde vært godt å hatt noen å holde rundt om morgenen og sovne i armene til. Jaja, den tiden kommer Christina. Akkurat nå må jeg holde hode kaldt og fokusere på de kommende ukene heller. Det forblir en tanke i noen år til 😉

 

UKENS INNKJØP

Jeg hadde egentlig tenkt å være flink å holde meg vekke fra lommeboken denne uken, å jeg greide det så og si hele uken. Jeg glapp da jeg skulle kjøpe noe kosttilskudd som var på salg og jeg så at det var 20% på alle Better Bodies tightsene hos Kost1. Jeg hadde sett på ny treningstights hele uken, men unngått å kjøpe. Jeg tok meg tid til å prøve de på og da var jeg solgt! Aldri hatt noen mer behagelige tightser i hele mitt liv! IN LOVE! Kan kjøpes HER.

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

SLENGER UT 10.000, DICKPICKS OG FILMER TIL TV

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg