JEG ER FORELSKET I VERDENS DEILIGESTE……

Det er torsdag og solen skinner av alle ting! Jeg kunne ikke tro mine egne øyne med tanke på at de var det tristeste været i går. Det måtte selvfølgelig utnyttes med en liten shoot utendørs etter å ha fullført dagens morgenøkt. Jeg må nemlig bare få vist fram verdens DEILIGESTE tights som jeg nylig fikk. Det er Better Bodies sin tights med navn Astoria Curve Tights HER. Jeg har hatt lyst å bruke den hver dag på trening, det er som om du føler du ikke har noe på deg. Du trenger heller ikke å måtte passe på at den drar seg opp mellom beina, den er sømløs i midten noe som hindrer det problemet hvis du liker å ha den sittende over hoftene.

Jeg har alltids hatt et hjerte for Better Bodies sine klær, men de er litt dyrere enn andre. Heldigvis så er denne tightsen halvparten av normalprisen deres på tightsene sine! Å skal jeg være ærlig så er den tusen ganger bedre å ha på! Eneste en bør tenke på når en bestiller er at de er litt store i størrelse så gå ned i alle fall 1 størrelse for at den skal sitte perfekt. Jeg kjøpte selv str. XS noe jeg ellers aldri passer. KJØPES HER!

Her har dere bildene fra dagens lille shoot. (Ja det var ISKALDT! Haha)

Jeg ønsker dere alle en nydelig torsdag videre!

16 kommentarer

Siste innlegg