SNIPP SNAPP SNUTE SÅ VAR STRIPPE-KAPITTELET UTE!

For en uke dette har vært. Den har vært alt annet enn det jeg kan kalle normalt, ingenting jeg har gjort denne uken har vært planlagt. Jeg har ikke trent denne uken, jeg har vært syk, jeg har spist dritt når jeg først har fått i meg noe mat og jeg har vært forferdelig dårlig på sosiale medier. Men det har vært den beste uken min på lenge faktisk! Det å bare kunne legge vekk rutinene, fokusere på meg selv og finne ut av hva jeg skal gjøre videre har vært godt.

Jeg ser ikke på det som å starte på nytt, jeg vil si at jeg bare er kommet til et nytt kapittel i livet mitt. Jeg har så ufattelig mange ting jeg har lyst å gjøre, stripping var et kapittel. Whats next? Godt spørsmål. Jeg er egentlig ganske sikker på hva som er planen videre nå, men for min egen sikkerhet så unngår jeg å ta det opp før det er realitet. Jeg skifter jo meninger fort, så hvem vet. Plutselig skjer noe helt annet IGJEN.

Jeg tenker i alle fall å bli frisk igjen fortest mulig slik at jeg får kommet meg tilbake til treningsrutinene mine. Jeg savner det å komme en plass hvor du møter folk som liker det samme som deg. Jeg har jo ikke hatt noe jobb eller gått på noe skole som gjør at jeg har fått muligheten til å bli kjent med så mange her i Stavanger. Så det å ha funnet et treningssenter hvor du føler deg velkommen og som du merker har et godt miljø er utrolig godt.

HVA TROR DU BLIR MITT NESTE KAPITTEL?

10 kommentarer

Siste innlegg