SLIK SMINKET JEG MEG I 2014 (VIDEO)

Jeg trodde jeg skulle dø når jeg så denne videoen! For 3 år siden så startet jeg og noen klassevenninner min første blogg som het Barbiefitness. Den gikk egentlig ganske bra, hele skolen visste om den i slutten. Jeg hadde filmet hvordan jeg sminket meg og var klar for legge den ut på bloggen dagen etter. Mange var spent og hadde gledet seg til at den kom ut, men den kom aldri ut.. Foreldrene mine var imot blogging fra starten å sa at jeg hadde fått et dårlig rykte pga. denne uskyldige bloggen. Jeg var enda kristen da og slettet bloggen mot min vilje.

I dag kom jeg på denne videoen igjen. Jeg fant ut at jeg enda hadde den lagret på PC-en, så jeg har lyst å dele denne med dere. Jeg blir nesten flau når jeg ser sminkemetodene mine, ting har forandret seg noe helt sykt på 3 år. Jeg brukte rundt 15 minutter på å sminke meg på den tiden, å highlighter hadde jeg aldri hørt om!

1tQlgADfaJk
 
Hva ønsker dere se neste gang på YouTube-kanelen min?

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg