jeg er evig takknemlig for denne muligheten

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si egentlig, jeg er rett og slett helt paff! Dagen i dag skal jeg være ærlig å si var helt forferdelig, jeg har sittet under teppet, snufset og syntes sunn på meg selv. Vi har alle de dagene hvor vi er litt mer sensitive enn normalt, i dag var det min dag. Men jeg merker nå som jeg har fått roet meg og slappet av at det er faktisk det beste og bare sleppe ut tårene når en har det tøft. Vi presser oss gjennom tøffe hverdager og skal vise for andre hvor sterke vi er, men av og til er det godt for oss alle og bare la tårene strømme på i stede for å kjempe imot.

 

 

Men så i kveld fikk jeg meg en positiv overraskelse som skulle snu om på hele kvelden min. Jeg fikk nemlig vite at intervjuet mitt med dagbladet var kommet ut i nettavisen i kveld! Å den responsen den fikk på Facebook! Jeg er så ufattelig takknemlig for å få muligheten til å dele historien min med så mange mennesker, å det varmer enda mer når jeg ser hvor engasjert folk er i denne saken. Jeg hadde aldri sett for meg dette når jeg meldte meg ut av Jehovas Vitne at jeg skulle få muligheten til å la så mange fantastiske mennesker følge meg gjennom denne berg-og-dal-banen. Det fikk virkelig smilet tilbake!

Jeg ville bare si tusen tusen hjertelig takk til alle sammen som støtter meg igjennom dette!

Klikk HER for å lese artikkelen i Dagbladet.

16 kommentarer
    1. Jeg må bare si det, jeg synes det er helt syykt hvor oppmerksomhetssyk du er. Jeg er ikke selv JV, men har foreldre som er det og alt du sier er bare tull. Skjønner ikke hvordan du kan sverte en så fin organisasjon som Jehovas vitner har på dan måten, da du VET hva den er. Utrolig trist at du vil gjøre det mot mennesker som BARE vil ditt beste. Merker jeg blir såret da det går utover foreldrene dine og mine.

    2. Til anonym: Eeeh nei alt hun sier stemmer men det ser ikke du for du har ikke opplevd det samme som henne. De er dessverre bare mindre opplyst og ja, de tror virkelig de gjør det rette, men det å bli ekskludert er noe av det værste den organisasjonen står for og det gjør helt sykt vondt å oppleve! Det burde blitt gitt mer oppmerksomhet rundt akkurat dette. Og en ting tin. Du såret? Vell, da vet du ikke hvordan det er å miste alle rundt deg, familie, venner og alt du hadde.
      Hilsen meg som går igjennom den samme ufortjente dritten!

    3. ida; ufortjent ? Man blir jo ikke ekskludert uten grunn, er jo et prinsipp ifra bibelen. Hvis man handler stikk i strid med bibelen, så er det ikke ufortjent.

    4. Anynym: Å bli ekskludert pga religion er idiotisk… Det er familie det er snakk om, ditt eget kjøtt og blod. Mine foreldre hadde aldri snudd ryggen til meg uansett hvilken religion jeg hadde tilhørt elle hva gale jeg hadde gjort. I familie skal en alltid støtte hverandre. både når en har det vanskelig, gjør feil, har det bra osv… Familien skal alltid være der. Så når din egen familie eksluderer deg pga du ikke vil være under samme sekt.. Så forteller dette hvor syk den sekta er og bør stoppes.. !!

    5. Hahah du vet virkelig ikke hva du snakker om Ida. Man blir ikke ekskludert uten grunn! Enten så er du inne eller så er du ute. Sånn er det ikke bare i religion, men også politikk…

    6. Det finnes mange grunner til at de ekskluderer ja, men det betyr ikke at alle grunnene er rimlige. Som for eksempel å være uenig i dis lære basert på fakta, eller bare ikke tror på det lengre. Kjærlighet mot medmennesker kommer først uansett, så synd er det i alle som blir ekskludert av andre mennesker.

    7. Kjærlighet til Gud kommer først, så mennesker i følge bibelen som Jehovas vitner baserer sin tro påZ Dessuten er dette noe du var helt klar over da du valgte å døpe deg, du kjente til konsekvensene og det er dem du får.

    8. Anonym: Du kommer til å nekte for denne uttalelsen jeg kommer med, men i mitt område så ble du sett litt ned på om du ikke døpte deg når du var rundt 16-18 år. Jeg kan ikke akkurat si at man er moden for et så alvorlig valg i den alderen. Man vil ikke være annerledes og bli sett ned på så man velger å satse livet sitt på dette uten å tenke konsekvenser. Med så alvorlige konsekvenser om man ombestemmer seg så skulle det vært i alle fall en aldersgrense på 25 år!

    9. Anonym: Da har du faen meg ingenting du skulle ha sagt! Akkurat! Du er ikke JV selv, da er du den siste som skal kommentere her. Hadde du vært så dum du også å døpt deg så hadde du sittet i samme situasjon som meg hadde du valgt å trekt deg. Å det hadde du også visst hadde du kjent litt bedre til hva foreldrene dine tror på! Så hold kjeft eller sett deg inn i religionen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg