ikke finn deg i det

Ohhh yeah! I dag følte jeg meg som verdens sterkeste når jeg våknet. Jeg våknet av at vekkeklokken ringte etter bare noen timer søvn, men 5 minutter etter så var ikke tanken på søvn der. Jeg var så klar for å bare ta dagen med storm.  Jeg kastet på meg treningstøyet og tok turen ned til trening, selv da på vei ned følte jeg meg som en dronning der jeg gikk med musikk på ørene. Slike dager gjør så mye med en person, det er som om du føler at ingenting i verden kan stoppe deg. Ingen kan knekke deg og du er ikke redd for noen ting.  Jeg håper det er flere der ute som får slike dager, for det gjør så utrolig godt.

Jeg har faktisk vært relativt sterk denne uken har jeg merket. Jeg finner meg ikke i noe lenger, å det får folk høre. Det blir kanskje litt vell i overkant av og til, men jeg tror folk har godt av å høre det. Når noen sier noe nedverdigende om deg så burde du sette ned foten. Nei det er ikke greit, å ikke la dem få den æren av å sleppe unna med det. Vi er så mye mer verdt enn at folk skal ta oss som søppel, det finner jeg meg ikke i!

Jeg har endelig fått bein i nesa til å stå opp for meg selv når noen har motet til å prøve å trakke meg ned eller snakker nedsettende til meg. Har du? Hva med å stå opp for deg selv denne uken, vis at du er alt for mye verdt til at folk skal få mulighet til å se ned på deg. Det kommer alltids til å være personer i denne verden som lever av å rakke andre ned, så hvorfor ikke gjøre det som ødelegger dem? Vis at du gir f*** i hva dem har å si og stå opp for deg selv. Ikke finn deg i noe du ikke liker, du kommer til å få så mye respekt for deg selv om unngår å finne deg i det! Å det kommer andre også til å få!

Gi verden noe å beundre! Love you guys!

12 kommentarer

Siste innlegg