søvnløse netter

 

2 netter på rad har jeg unngått å sove nå! Det er såå unormalt meg, jeg har alltids elsket søvn. Jeg har kanskje lagt meg sent, men da har jeg ligget i sengen til langt på dagen. Men neida, nå har lille meg funnet ut at søvn ikke er så gøy plutselig. Det er liksom ikke det at jeg ikke får sove, jeg bare gidder ikke å legge meg. Første natten så jeg film fram til kl. 08.00, så la jeg meg og sov til 14.00. Føst så så jeg The Beguiled, gammeldags film med tragisk slutt syntes jeg, så ble ganske skuffet. Men så fant jeg fram Now You See Me 1 og 2. De var bare ELSK! Jeg har ikke fått sett dem før nå, noe jeg ikke helt forstår nå i etterkant. De var utrolig bra, du blir virkelig lurt av triksene deres!

 

 

I natt ble jeg sittende oppe å lage YouTube videoer å redigere dem, samtidig så jeg spammet mystoryen min hehe… Jeg har nylig fått meg ringlys, så jeg lyste det i tryne på meg selv hele natten for å unngå å bli trøtt. Så i dag er planen min å holde meg våken hele dagen og legge meg tidelig i kveld. Det er påtide jeg får litt rutiner tilbake. Men om det blir lett var en annen sak. Jeg er faktisk dødstrøtt nå, jeg sitter foran PC-en å gjesper hele tiden. Så jeg tror jeg må ta å kle på meg og komme meg ut, kjøpe meg en latte på Starbucks hadde ikke vært feil nå!

GOD HELG!

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg