Det var rett og slett EKSTREMT!

Når jeg ser tilbake på 2017 å skal beskrive det med ett ord så hadde det uten tvil vært EKSTREMT! Det har skjedd mer på det ene året enn de andre 19 årene av livet mitt. Jeg flyttet vekk fra Haugesund, meldte meg ut som Jehovas Vitne, var i flere aviser, jobbet som stripper, filmet sammen med Novemberfilm osv. Jeg kjørte virkelig på, noe jeg ikke angrer på i dag. Men det at jeg bare slapp tøylene og gjorde det jeg ønsket har fått meg til å være mer avslappet i år. Jeg fikk virkelig ?tatt igjen det tapte? kan man si. Jeg sa til meg selv av 2017 kom til å være MITT år, å det står jeg for! Jeg fikk avsluttet året med å få muligheten til å fullføre utdanningen min som jeg hoppet av i begynnelsen av året, noe som beviser at man virkelig kan få til det man vil hvis man har rette innstilling.

I år ser jeg for meg at ting roer seg ned noen hakk. Jeg sier ikke at det kommer til å bli et kjedelig år, langt ifra. Jeg mener at jeg heller vil prioritere det viktigeste, enn å ha mange baller i luften. Jeg hadde så mye som foregikk på en gang at jeg ikke fikk trent skikkelig, det var veldig mye av og på. Så nå som jeg har blitt mer rolig og bestemt på hva jeg vil med livet mitt så er det lettere å lage rutiner. Noe konkurranse innen fitness blir det ikke enda, men jeg kommer til å trene med tanke på framtiden om det. Rett og slett perfeksjonere! Jeg er ute etter å bli den beste utgaven av meg, både utvendig og innvendig.

Det er en fin måte å beskrive mitt mål for 2018!

10 kommentarer

Siste innlegg