Spiser meg til sommerkroppen!

God morgen, eller god dag er vell rettere sagt etter å ha vært våken i over 8 timer nå. Det stemmer, 04:30 spratt jeg opp av sengen i dag for å få unnagjort en cardio før jobb. Hemmeligheten der er egentlig bare å være flink til å legge seg tidlig, samtidig som det hjelper utrolig å ha motivasjonen på plass.

I går kveld fikset jeg mat for hele uka, så nå er det fullt kjør! Jeg har vært alt for dårlig med å få i meg nok mat i det siste, så det var virkelig på tide at kroppen min får i seg nok til å greie å prestere. Merker allerede at energien er høyere enn normalt nå som jeg får i meg regelmessig med mat. Ser virkelig fram til en skikkelig styrkeøkt i kveld! Nå er det i alle fall å jobbe fram til 16:00 før det blir nok litt mat å en tur innom solariumet før trening hvor rygg står for tur.

 

(Kyllingfilet, gullrot, løk, paprika, fullkornsnudler og masse krydder.)

VIRKELIG KLAR FOR Å KOMME I RUTINER!

10 kommentarer

Siste innlegg