Den nakne sannheten

Jeg har alltids vært åpen for å teste ut nye ting, spesielt når det kommer til forbedring av formen. Visse ting har vært mer effektive enn andre, men jeg ble aldr besatt av noen av dem. De 2 siste månedene var jeg så heldig å få teste ut den kjente Skinnycoffee. Jeg har aldri likt kaffe, å tanken på å prøve å like det var der aldri. Jeg sa til og med at jeg var typen som ALDRI kom til å drikke kaffe, men så fikk jeg dette tilbudet. Det at det faktisk var en kaffe som skulle hjelpe på framgangen fikk jeg til å takke ja til tilbudet, noe jeg ikke angrer på i dag.

Det var et 28 dagers program hvor du bare skulle drikke en kopp om morgenen hver dag, så skulle det hjelpe på fettforbrenning og energi. Jeg husker første sag som det var i går. Jeg hadde nesten ikke fått noe søvn fordi det var min første dag på jobb, men jeg har aldri vært mer våken enn det jeg var den dagen. Jeg har merket i etterkant forskjell på energien med og uten, men slik er det sikkert generelt med kaffe.

Men det jeg har blitt overrasket over er hvor mye lettere det har vært å miste fett, spesielt på mageområdet. Jeg kjenner kroppen min og gjør samme øvelser som før, men denne gangen går ting litt fortere og lettere!

Jeg vil oppriktig oppfordre dere til å teste ut denne, både om det er vekt eller energi du er ute etter. Jeg gikk ned 5kg på den perioden hvor jeg startet til nå! Jeg venter allerede på min neste bestilling som er på vei hjem til meg nå.

Ønsker du å ta et steg nærmere målet ditt med SkinnyCoffeeClub så kan du ta i bruk rabattkode CHRISTINALEGREID20 å få 20% på bestillingen din! (KLIKK HER)

\annonse

8 kommentarer

Siste innlegg