Black Wednesday

Da var det endelig onsdag, å det nærmer seg helg. Selv så blir det jobb på meg, men heldigvis ikke like tidlig som ellers. Det gir meg muligheten til å sove litt lengre før jeg stikker på trening den dagen. Jeg har nemlig 4 dager i uka hvor jeg trener cardio før jobb. Det kan variere mellom intervaller, rask gange og gå i bakke før jeg avslutter ned 30 min utstrekking.

I dag var jeg på nippe til å bare legge meg under dyna igjen, men så fort jeg måtte ut av sengen for å slå av alarmen så kjente jeg at jeg var relativt våken. Det er det å gå ut av sengen som er det værste, når en først er kommet seg ut så går ting lettere.

Undertøy fra New Yorker

Har lagt merke til at nå begynner snart innspillingen av Paradise Hotel igjen, hvor det denne gangen er gamle deltakere som kommer tilbake! Gleder meg faktisk utrolig mye. Digger Isabel Raad, så vet at det blir kjekt å følge med så lenge hun er der! Misunner dem virkelig, er så reisesyk etter varme for tiden! Misliker virkelig kulde, så å bo i Norge resten av livet er lite sannsynlig.

14 kommentarer

Siste innlegg