2017 i bilder

Januar:

Startet året med fullt kjør med trening. Det var også den tiden hvor jeg med et uhell greide å legge ut en parfyme til salgs hvor du kunne se meg naken i speilet på korken. Fantastisk start på det nye året! Haha

Jeg møtte tanten, onkelen og søskenbarna mine for første gang på 9 år i bryllupet til søskenbarnet mitt! Glemmer aldri den turen!

Februar:

Kom hjem og trente som f*** med tanke på at rett etter så skulle vi til Gran Canaria.

I februar så dro jeg og familien min på det som kom til å bli vår siste tur ilag. Plassen er virkelig et savn, men selve turen endte opp veldig turbulent!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

April:

Ikke lenge etter flyttet jeg til tanten og onkelen min i Gjøvik. Hadde det ikke vært for at de sto der med åpne armer så vet jeg ikke hvor jeg hadde vært idag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg startet å trene litt etter litt igjen, å når jeg kom meg over det værste så greide jeg å begynne å blogge igjen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mai:

Jeg feirer bursdag for første gang i livet mitt hvor jeg ble 20 år!

Jeg kom i både Oppland Arbeiderblad, Haugesund Avis og Karmøynytt etter at jeg valgte å melde meg ut som Jehovas Vitne!

Jeg feiret 17.Mai for første gang i livet mitt!

Juni:

Jeg gikk offentlig ut med at jeg hadde fått meg jobb som stripper.

Juli:

Jeg dro til Haugesund for å besøke lillesøstrene mine, noe som kom til å bli de beste/værste dagene i livet mitt. Jeg trodde for noen dager at jeg hadde fått mamma og pappa tilbake, men i stede så endte jeg bare opp med å miste den en gang til.

Mira <3

August:

Jeg flyttet til Stavanger med lillesøsteren min og fikk meg jobb der.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi dro mye til Haugesund for å feste, hvor noen ganger gikk bedre enn andre. Haha! Vi sov alltids på hotell.

September:

Vi dro til Gjøvik hvor søsteren min skulle ta brystreduksjon i Oslo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

November:

Jeg kom i Dagbladet!

November:

Jeg sluttet som stripper.

Jeg fant endelig et treningssenter jeg likte, fikk motivasjonen tilbake og fikk meg læreplass.

Desember:

Jeg feiret jul for første gang i livet mitt sammen med dem som betyr mest for meg!

31.Desember:

Jeg avsluttet året i Haugesund av alle ting med søsteren min, hvor vi hadde den beste nyttårsfeiringen jeg noen sinne har opplevd med en fantastisk gjeng! Jeg fikk til og med fyrt opp fyrverkeri for første gang!

14 kommentarer

Siste innlegg