Ukens spørsmål// Merkeligeste jeg har prøvd i sexlivet mitt. Hvor store pupper skal jeg få? Vurdert å flytte. Salg av sex++

Hvorfor sluttet du som stripper, virka som du syns det var så gøy? Noe du kunne ha gått tilbake til?

Jeg sluttet som stripper rett og slett pga. det gikk ut over mine nærmeste. Jeg elsket jobben, men jeg elsket dem mer. Mer om dette kan du lese HER.

Hva er du mest fornøyd med på kroppen?

Haha, nå tror nok alle at jeg skal si rumpa uten å nøle. Det er det som det ser ut som i alle fall på mediene mine. Men jeg må faktisk si hudfargen min av alle ting. Brukt utrolig mange år på å bli brun, så nå som jeg endelig er blitt det så er jeg mye mer fornøyd med alt annet på kroppen! Rumpa er jeg enda ikke 100% fornøyd med, men det kommer seg!

Er du okey med at folk screenshotter snappene dine?

Screenshoot i vei! For de som enda ikke har lagt meg til så er snappen min Christina_lgrd.

Hva er det merkeligste du har prøvd i sexlivet ditt?

3-kant

Hva eg kunne gjort for å imponere deg? Evt gått på date med Deg. Er 27 år gammel og bor her i byen.

Jeg er umulig å overbevise gjennom sosiale medier. Uansett utseende eller personlighet så er jeg ikke å bli kjent med. Så skulle du imponert meg så hadde du måttet dukke opp irl for å overbevise meg om noe som helst. Men det er ikke vits å planlegge et møte med meg hvor du skal imponere, for jeg tar meg aldri tid til slik.

Hvordan var det å feire julaften? Hva gjorde du og var det sånn du hadde forestilt deg? Kommer du til å gjøre det igjen?

Det var helt ubeskrivelig! Har så mye å skrive om når det gjelder denne opplevelsen så må skrive et eget innlegg om dette. Kommer ut i løpe av uken. Men jeg kan si her og nå at JA jeg kommer til å gjøre dette igjen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det mulig å ha en natt med deg? Du er så vakkert.

Takker for komplimentet, men one night stand er ikke helt min greie lengre.

Leste at du tidligere har skrevet at du vurdere bryst operasjon, i såfall hvilken gram og lignende strl skal du ha?

Jeg er ikke 100% sikker, men vipper mellom stor C eller D.  Nå ligger jeg på en stor B.

Hvor jobber du nå?

Jobber som lærling innen salg på en butikk som heter Normal.

Noen gang vurdert å flytte til Oslo?

JAAAAAAA! Hadde jeg kunnet så hadde jeg flyttet i dag! Eneste er at jeg skal ha råd, samtidig så vil jeg ikke flytte inn i et hål når jeg først flytter. Lyst på noe jeg kan trives i!

Selger du enda sex?

Sist kunde fikk meg til å slutte… (hahhahahhahah)

Skjedde med den andre snappen din?

Den ble slettet.

 

14 kommentarer

Siste innlegg