Husker du ASK.fm?

Det var vell det jeg kan se på som min første smakebit av det å bli sett på sosiale medier. Jeg husker hvor mange timer jeg kunne sitte på den siden til dagen, jeg var besatt! Eneste som gikk i hodet på meg var å gi svar som gav mest mulig likes, ja jeg vet patetisk. Men jeg var tross alt bare 16 år og usikker. Jeg ville bli som de kjente ask “kjendisene”, men så endte jeg opp med dårlig samvittighet overnfor religionen og slettet den x-antall ganger. Jeg visste faktisk ikke at denne siden fantes enda med tanke på at den var så ekstrem når det kom til mobbere, men det var utrolig morsomt å se at jeg faktisk har den siste brukeren min der enda. Haha, gode minner!

Den var like vanskelig å lage hver gang. Hadde alltids 2-3stk som jeg crushet på, men så var det å finne resten…

Husker jeg var sååå stolt når jeg fikk over 100 likes på bildet under! Da smilte jeg resten av dagen jeg!

Noen som bruker ask.fm enda?

11 kommentarer

Siste innlegg