Uken som gikk// Insider FEM, selger kroppen min på sosiale medier, rykter++

AKKURAT NÅ

God morgen snupper! Jeg håper alle sammen fikk en nydelig helg og bra start på en ny uke. Selv så sitter jeg med bordet og drikker opp siste slurp av sitron vannet mitt. Ble veldig sen frokost på meg ettersom at jeg sto opp 10.00 og tok meg en joggetur rundt Mosvannet før frokost. Har nemlig fri fra jobb i dag, noe som virkelig var deilig. Så nå skal jeg rydde litt og sette på en vask før jeg skal møte søsteren min på butikken for å handle inn til uken sammen. PS: Jeg har lagt ut oppskriften av de populære proteinpannekakene mine på Snapchat: Christina_lgrd!

UKENS OPPTUR

Det å endelig kunne lufte hemmeligheten om at jeg skal være med på Insider FEM! Når jeg kommer på TV er ikke sikkert enda, men jeg er ikke blandt de første episodene etter det jeg har fått opplyst. Jeg er minst like spent som dere! Det er rart å se seg selv på TV-skjermen bare under den lille reklamevideoen!

UKENS HØYDEPUNT

TIESTO! Æææææ, det var så artig. Selv om jeg dro kortet en del den kvelden, å endte opp på hotell så angrer jeg ikke på noe! Av og til er det lov å kose seg litt ekstra. Showet var fantastisk, å det var utrolig artig å være VIP. Det er nok første gangen jeg har vært det. Smilte så stort hver gang jeg viste båndet for å komme inn til de lukkede områdene. Haha, følte meg som en unge!

UKENS ANTREKK

Tilbrakte nesten hele uken i arbeidsklær eller koseklær! Heldigvis så fikk jeg på meg finstasen på Lørdag til Tiesto konserten!

 

UKENS INNKJØP

Link til alle antrekkene: HER

UKENS TANKE

Som mange har fått med seg via Snapchat og Instagram så åpnet jeg en privatsnap igjen. Dette for flere årsaker. Jge vet at dette vil skape et nytt rykte om at jeg selger kroppen min for penger(ja, det koster å være medlem på den.) Så jeg måtte tenke gjennom det før jeg startet opp. Men hvem bryr seg. Ryktene går uansett hva jeg gjør har jeg funnet ut. De som snakker mest er de som ikke vet hva som blir lagt ut der engang. Med tanke på at jeg har fått så mange unge på den åpne snappen min også, så velger jeg å jekke litt ned der.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg trenger virkelig ikke å bekymre meg for rykter som går rundt om meg, for de fleste har jeg nok skapt selv! Haha! Jeg la ut samme bilde som jeg la ut når jeg sa jeg var mye ute å festet i Haugesund, hvor jeg endte i rullestol pga jeg vrikket ankelen. Men etter svaret mitt på “Selger du ENDA sex?” så rullet det inn spørsmål. Jeg tror jeg må skrive svart på kvitt bak en spøk hvis det er en spøk, hvis ikke tar alle meg seriøst ser jeg! Et useriøst spørsmål trenger et useriøst svar.

 

UKENS FAVORITTSANG

UKENS MEST LESTE INNLEGG

JEG SKAL PÅ TV

10 kommentarer

Siste innlegg