En uretusjert kropp

Når du blar nedover Instagram i disse dager så er nok 90% av jentene som vi ønsker vi så ut som retusjerte. Trenger ikke å være mye, men bare nok til at det blir uoppnåelig for oss andre å oppnå samme uten noe ekstra enn bare trening og kosthold. I går gikk jeg over komfortsonen min å ga litt faen. Jeg koste meg skikkelig sist uke med god mat og drikke, noe som gjorde at kroppen min hadde mye vann. Jeg merker at jeg ikke liker når hoftene mine tyter ut på sidene, å tar som oftest ikke bilder før det har gått noen dager slik at kroppen er mer tilbake til normalen.

Men hvem bryr seg! Her har du meg i badedrakt uretusjert. Litt fett som tyter ut ettersom den er litt for liten skader ingen. Jeg fikk meg en skikkelig svømme økt uten å bli distrahert over de ekstra kiloene etter en liten koseuke. Jeg sier ikke jeg er feit, men noen ekstra kilo kan jeg skryte på meg. Målet mitt er 60 kg til sommeren. I går lå jeg på en 67.8 om morgenen. Jeg synes det er helt greit å kunne være åpen om vekten, det er et tall.

Blitt helt forelsket i denne plassen! Utebasseng rett ved der vi bor er ikke feil! Nye favoritt cardioen min!

10 kommentarer

Siste innlegg