Visste du dette?!

Slike syntes jeg alltids var så kjekke selv! Noen av dere vet muligens flere av disse punktene allerede, men for mine nye lesere så kan dette være noen morsomme fakta å få med seg om meg! Jeg valgte å ikke utdype meg så mye i punktene, men er dette ønskelig så legg igjen en kommentar så svarer jeg gjerne!

 

Jeg går 99% av ukene uten sminke og håret oppsatt i en hestehale.

Jeg hadde valgt penger fremfor kjærligheten.

Jeg har flere høye hæler enn vanlige sko.

Jeg hadde sagt ja om jeg fikk mulighet til å være med på Paradise Hotel.

Jeg mistet jomfrudommen min dagen før jeg ble 19 år.

Jeg har verken kontakt med foreldrene eller besteforeldrene mine.

Jeg er opprinnelig rødhåret.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg savner stripperyrket utrolig mye for tiden.

Jeg har mistet all tillit til mannfolk.

Jeg tjener ingenting på å blogge i disse dager.

10 kommentarer
    1. Fan: Dette er det flere grunner til. Siden jeg ikke fikk lov til å ha kjæreste som Jehovas Vitne i ung alder så måtte jeg være vitne til alle venninnene mine når de var hjerteknuste etter å ha blitt såret av den ene etter den andre gutten. Det gjorde at jeg har blitt kresen på forhold etter jeg meldte meg ut. Men jeg har sett alt for mye utroskap og hvor lett folk kan ta på det! Spesielt etter jeg strippet! Det å se at en som har funnet “kvinnen i sitt liv” ønsker å betale en stripper for å ligge med ham er ganske motbydelig! Jeg har også gitt alt for mange menn “sjansen”, men de skuffer hver gang. Folk er rett og slett alt for opptatt av sex dessverre. De sier de er ute etter mer, får sex og du hører ikke fra dem før de finner ut at de vil ha en ny runde. Da er det for sent. Jeg har rett og slett bare fått mannfolk opp i halsen den siste måneden. Jeg sier ikke at alle er like, å kvinner kan være like. Men jeg er ikke intressert i å nok en gang prøve å bevise meg selv om at “noen er skikkelige”.

    2. Mange av oss kan være idioter, det har du helt rett i. Forhåpentligvis så er det mange som vokser det av seg men i mange tilfeller er det dessverre ikke tilfelle..

    3. Ååh, du var så søt på det gamle bildet, haha! Men det må sies at du har blitt mer og mer vakker med årene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg