Det er rett og slett jævlig

Det er rart hvordan en ting kan påvirke alt annet i livet ditt. Det å ikke kunne være 100% åpen med dere om dette temaet er forferdelig, det er egentlig det eneste jeg vil blogge om med tanke på at det påvirker bloggingen min i så stor grad. Men jeg kan si at denne ene tingen ødelegger lysten til alt annet som jeg eller elsker å gjøre. Jeg har slitt med motivasjonen til å komme meg på trening, jeg greier ikke å sette meg ned for å blogge og jeg må legge igjen kortet hjemme skal jeg unngå å kjøpe noe i stede for å spise matpakken min.

Jeg har heldigvis greid å komme meg på trening på kveldene denne uken, men morgenkardioen er umulig. Det er rart, for først når jeg begynner å trene eller skrive innlegg til bloggen så går det lett. Det er bare det å starte!

Men jeg vil i alle fall ønske alle god helg! Selv så har jeg jobbehelg denne helgen.

12 kommentarer

Siste innlegg