Uken som gikk// sykemeldt, dype tanker, strandtur++

AKKURAT NÅ

Nå sitter jeg å spiser lunsjen min som er Cottage Cheese og bringebær, samtidig som jeg holder på med innleveringer som jeg må få gjort før jeg skal gå opp til fagprøven. Utrolig uvant, husker ikke sist jeg gjorde “lekser”. Hehe, merker jeg ikke er så effektiv av meg da med alt annet jeg klikker innom i mellomtiden også.

UKENS OPPTUR

Jeg og søsteren min greide faktisk å stå opp 05.00 man-fre sist uke! Vi var meget imponerte over vår egen innsats og evne til å motivere hverandre! Det å staret morgenen sammen er blitt et must, det hjelper på humøret for resten av dagen hvor vi ikke ser hverandre. Så vi har samme mål denne uken, å vi kom oss opp i dag!

UKENS HØYDEPUNT

Været i slutten av uken var uten tvil en drøm! Det å kunne finne fram solbrillene og faktisk kjenne at du har kledd på deg for MYE! Det var utrolig deilig, å jeg nøy hvert sekund. Jeg og søsteren min brukte helgen på å gå tur både lørdagen og søndagen. På søndagen var det helt fullt på Sola stranden med folk på dagen! Naturen er uten tvil favorittplassen min å være.

 

UKENS INNKJØP

Hva kan jeg si, hehe. Det var salg på Fashionnova.com i helgen, å jeg greide ikke å unngå å bestille disse godbitene hjem. Jeg får klærne som jeg bestilte sist denne uken, å jeg gleder meg virkelig til å prøve dem på! Dette er uten tvil blitt min favorittside! Kjøper bare klærne mine her for tiden.

 

UKENS TANKE

I helgen så jeg en ung gutt som du så med en gang hadde kjempet seg gjennom kreft. Det var en utrolig vekker for at jeg ville hjelpe, å det NÅ! Jeg har virkelig åpnet øynene mine for mennekser som trenger hjelp. Jeg hadde vært så takknemlig om det var jeg som slet eller hadde det vondt, så i stede for å gå rundt å være glad jeg er frisk så vil jeg sette fokuset på dem som ikke er like heldige. Jeg vil heller bidra med det lille jeg har enn ingenting. Ikke bare for at jeg selv skal føle meg bra innvendig, men fordi jeg vet at det kan være med på å forandre tilstanden.

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Nok en gang det at folk dømmer uten å vite. Jeg ble nemlig sist uke sykemeldt, å jeg merker det er utrolig ubehagelig å si det høyt. Ikke fordi jeg er sykemeldt, men fordi folk snakker så utrolig nedsettende om dem som blir sykemeldt. Det er ofte folk ikke sier hvorfor de er sykemeldt pga personlige årsaker, å jeg er en av dem som ikke ønsker å uttale meg høyt om hvorfor. Det skaper irritasjon og klager blandt mange, å det er utrolig trist. Tenk hvis det hadde seg slik at den kollegaen din som plutselig ble sykemeldt i flere uker prøvde å ta livet sitt dagen før? Nei, det er ikke det som er mitt tilfelle. Jeg synes bare det ikke er riktig å dømme noen når en ikke vet tilstanden dems! ALT ER MED EN GRUNN!

 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

LEVEL 2

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg