Jeg selger kroppen min!

Jeg får ofte kommentarer og spørsmål om at jeg selger meg selv, å JA det gjør jeg! Etter at jeg startet opp med en “premium snap” så ble mange mer dømmende og spydige, mange bare fordi de vil se men ikke betale. Jeg har funnet ut at jeg kan bruke kroppen min som et hjelpemiddel til å tjene noen ekstra kroner, å det ser jeg ikke på som galt. Som blogger så må vi alle selge noe som skaper interesse. Mamma-bloggere “selger” ungen sin ut i media for å tjene penger f.eks. Da foretrekker jeg heller å bruke meg selv enn andre, men det betyr ikke at jeg misliker mamma-bloggere.

Vi har mange store stjerner som har oppnådd suksess pga utseende, der er Kardashian et fabelaktig eksempel. Vi lever i en verden som er veldig kroppsfiksert, så jeg ser ikke problemet i å ta det i bruk. Jeg er utrolig komfortabel med kroppen min, men når jeg har unge jenter og gutter i 12 års alderen så føler jeg at jeg har et ansvar når jeg legger ut på den åpne snappen min. Jeg har liksom en lillesøster på den alderen!

Jeg synes litt sunn(not) på dem som dømmer meg så voldsomt, for de ender alltids opp med å beklage eller stresse. Jeg har flere ganger bare tatt å screenet samtalen når noen er veldig spidige, mer skulle ikke til før de holdt kjeft. De er tøffe bak skjermen, men så fort de forstår at alle rundt dem kan finne ut hvordan de slenger med kjeften så stresser dem. Men skal jeg være ærlig, jeg synes faktisk ikke sunn på dem i det hele tatt.

Jeg er faktisk utrolig stolt over meg selv å det jeg har oppnådd tross motgang!

33 kommentarer

Siste innlegg