Det er på tide å få ryktene fram i lyset

Da kan jeg tenke meg at det er på tide men en liten spørsmålsrunde igjen. Det er lenge siden sist nå, å utrolig mye har skjedd på denne tiden som gjør folk nysgjerrige. Når folk begynner å lage seg falske brukere for å kunne spør meg spørsmål uten at jeg finner ut av hvem de er, så er det kanskje bedre å kunne spørre anonymt her.

Jeg har vært ganske lukket med hva jeg holder på med for tiden, noe jeg egentlig ikke er så fan av. Jeg har aldri likt å holde ting tilbake, så jeg skal være så åpen og ærlig som det lar seg gjøre når jeg svarer på spørsmålene deres. Jeg har jo som mål å lage mer YouTube videoer, så alle spørsmålene kommer til å bli besvart på video. Spørsmålene kommer til å bli besvart før helgen, så ikke vent med å spør!

In Her Lust Bra And Panty – Black (KLIKK HER)

HVA LURER DU PÅ?

68 kommentarer

Siste innlegg