Q&A // sex med jente, hva gjorde jeg på valentine, kommende operasjoner ++

Har du tenkt å fikse på kroppen din? (Operasjon, botox, silikon osv?)

Ja det har jeg. Jeg skal allerede neste måned fylle på leppene mine igjen med Restylane. Jeg driver også å sparer til silikon som jeg har lyst å ta før året er over. Jeg skal også ærlig innrømme at jeg har vært innom tanken om å forflytte fett til hoftene.

Hvorfor var du og søsteren din i Haugesund på Valentines day?

Fordi ingen ville ha oss. Haha, neida. Jeg skulle i et jobbmøte med Dugnad Vest før oppstart så ble hun med siden hun hadde ferie.

Når hadde du sist sex?

I helgen. (hehe kleiint)

Er det ditt naturlige hår?

Ja håret mitt er helt naturlig. Jeg har heller aldri brukt extensions.

Hvordan har du fått det så langt?

Jeg tror det ligger mye i genene, begge foreldrene mine har tykt hår. Men jeg spiser også bra, noe som har mye å si på kvaliteten på håret. Viktig å få i seg vitaminer og mineraler.

Bleker du håret eller er det naturlig?

Jeg bleker det.

Smører du deg inn med solkrem før du legger deg i solarium?

Nei, jeg pleier egentlig aldri å smøre meg inn med noe. De siste gangene har jeg brukt den som du kan se på bildet under som du får kjøpt på brun og blid. Den funket utrolig bra for en dypere og finere farge.

Soler du deg naken?

Jepp.

Bruker du betakaroten?

Ja, jeg bruker betakaroten fra GoodForMe.

Kunne du hatt sex med en jente?

Nei.

Når kommer du på TV og lurer du på å begynne å strippe igjen?

Jeg har enda ikke fått vite noe om når, men så fort jeg vet så skriker jeg ut! Jeg likte veldig å strippe når jeg holdt på, men slik som situasjonen er nå så kommer jeg ikke til å starte opp igjen.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg