Q&A // Nakenbading, rumpetrening, surrogatmor ++

Da er siste del av spørsmålsrunden ute! Husk at jeg svarer på ALLE kommentarer, så skulle du lure på noe utenom disse så er det bare å kaste seg på tastaturet i kommentarfeltet!

 

Går du på diett, å hva er målet med dietten?

Ja går på en ?hjemmelaget? diett kan man si hvor jeg har fokus på å få i meg godt med proteiner, mens jeg holder fett og karbohydrater lavt. Har økt litt i karbohydrater framover for å kunne oppnå et høyere energi nivå på trening. Målet med det er å gå ned i fettprosent og bli mer definert til sommeren samtidig som jeg kan holde på muskelmassen.

Hvordan trener du?

Jeg trener kardio 5 morgener i uken og 5-6 styrkeøkter på kveldene.
Jeg har mageøktene mine på morgenen etter kardio etterfulgt av 30 min utstrekning. På kveldstid har jeg bein annenhver dag hvor det er fokus på forskjellige deler av beina hver gang, så er det rygg, triceps og biceps, skuldre og bryst de andre dagene.

Hvordan har du trent rumpa?

Det er veldig varierende hva jeg har holdt på med. Jeg har byttet mellom få repetisjoner med høye vekter og mange repetisjoner med mindre vekter. Tenkte å lage en YouTube video av en av beinøktene mine om dette er til interesse? Viktigeste er å variere synes jeg.

Hvilke idretter har du drevet med?

Dans.
 

Har du kontakt med noen fra ungdomsskolen din?

Utrolig lite. Jeg følger dem på Instagram å kommer i snakk med noen av dem av og til, men aldri noe mer enn det.

Har du badet naken noen gang?

Ja det har jeg, flere ganger.

Styrer du din egen økonomi?

Fram til nå så har jeg gjort det ja. Har tenkt tanken om å skaffe meg en regnskapsfører om økonomien min skulle øke, men nå den dag i dag så er ikke dette nødvendig.

Hvem synes du ikke fortjener en plass på topplisten?

Det var et UTROLIG vanskelig spørsmål. Selv så synes jeg alle sammen har jobbet for det, men noen mer enn andre selvfølgelig. De som jeg kan se på som dem som minst fortjener en plass på listen må nok bli ?Paradise hotell gjengen?. Det er liksom en standard greie å starte å blogge etter Paradise pga. da er det en selvfølge at du får mange lesere. De har ikke bygget seg opp lesere slik som andre som har vært der fra starten.

Men så har du jo slike som Isabel Raad som har holdt ut hele veien og greid å holde på leserne sine trass nye deltakere. Jeg hadde nok utnyttet muligheten selv hadde jeg vært med på programmet, men du har ikke på den måten gjort deg fortjent til plassen da. 

Kunne du tenke deg å bli surrogatmor? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Det kunne jeg faktisk aldri vurdert. Selv så er bare tanken på å være gravid ikke aktuelt, så det å være gravid for noen andre er ikke en tanke en gang. Det hadde bare blitt helt feil synes jeg å bære et barn i 9 måneder for så å gi det vekk, jeg hadde sittet med følelsen av at jeg hadde gitt bort mitt eget barn. Selv så forstår jeg ikke dem som greier det.

Har du vært russ?

Nei det var jeg ikke. Det tanke på at jeg både var lærling og kristen på den tiden så klaffet det ikke så godt sammen. Ingen av vennene mine var det heller så var et ganske enkelt valg.

Tror du at du kommer til å blogge når du er 40 år?

Jeg ser for meg at jeg på den tiden muligens har fått min egen nettside hvor jeg blant annet blogger på ja. Har en følelse av at jeg muligens ikke står under blogg.no på den tiden, men at jeg har tatt skrittet mot noe mer enn bare blogg.

Hvor ser du deg selv når du er 40 år?

Jeg ser for meg at jeg har slått meg litt til ro. Kjøpt meg en leilighet/hus, gift og har en liten pomerianian. Jeg har utrolig lyst til å skrive bok, haha ja jeg også! Føler alle bloggerne har lyst til det, men jeg kan forstå hvorfor. Bloggere som holder på med det i flere år gjør det fordi de elsker å skrive, å har du en historie du ønsker å formidle så er det å skrive bok et naturlig ønske.

Jeg ønsker å kunne bruke tiden å kreftene mine på å hjelpe spesielt unge som går gjennom det å bryte ut av religion, unge som har store drømmer de vil følge, men som de ikke helt tørr. Det er et så stort press på hvordan unge skal vokse opp, så det å bryte ut av den A4 sirkelen er vanskelig alene.

Hva e drømmejobben?

Blogger på fulltid. Jeg har et stort ønske om å kunne holde foredrag til unge i framtiden for å motivere og inspirere dem til å følge drømmene sine uten å være redd for å være annerledes.

Hvem tar bildene dine?

De fleste tar jeg selv med selvutløser, men bildene over her har søskenbarnet mitt tatt.

 

6 kommentarer
    1. på mac så er designet ditt “bugga” akkurat nå, det kommer “?” istedetfor anførselstegn, ingen bilder viser, og teksten flyter ut over hele siden, istedet for bokser. Den “om meg” boksen til høyre er oppe og er formatert om til kun vanlig tekst som fyller hele øvre delen.

    2. Veldig flotte og utfyllende svar. DIGGER kjolen din og bildene er bare så flotte! Det med drømmejobben din tror jeg virkelig du kan oppnå, når du holder på med bloggen så bra som du gjør 🙂 God mandag, fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg