Når ting blir seriøst

Som noen av dere sikkert fikk med dere så var jeg våken nesten hele natten fredag til lørdag. Jeg kan ikke huske sist jeg har unngått å legge meg fordi jeg har så mange ideer som jeg vil få ned, men slik var det da. Jeg satt oppe hele natten for å fikse designet på bloggen mens jeg planlagte en haug med ting som jeg skal gjøre framover. Jeg har store planer for meg selv, å jeg krysser fingrene for at ting går rette veien. Av og til må man satse alt for å lykkes, å det velger jeg å gjøre nå.

Jeg har blant annet valgt å legge ned premium snappen min fra April, dette for flere grunner. Ja dette er en stor del av inntekten min, men nå har jeg så pass stor tro på at jeg virkelig kan få til noe! Motivasjonen er på TOPP, viljen er på TOPP og jeg er klar for å satse ALT for å komme på TOPP!

Håper dere ønsker å følge meg på denne veien!

17 kommentarer

Siste innlegg