MITT FØRSTE STRIPPESHOW

Jeg har skrevet mye om stripping å hva det innebar, men selve mitt første strippeshow har jeg ikke skrevet så mye om. Det var jo den opplevelsen som skulle avgjøre om det var noe for meg eller ikke. Det er faktisk en ganske positiv opplevelse, men samtidig så skjedde det ting som ville forandre synet mitt på menn i framtiden?

 

Jeg var faktisk egentlig på vei hjem fra intensivkurs hos læreren min i Oslo hvor jeg plutselig ble ringt og bedt om å snu fordi noen hadde bestilt show. Jeg husker at jeg stresset utrolig mye. For 3 dager siden kunne jeg ikke noe når det gjaldt stripping, å nå skulle jeg ha show for en gjeng fulle menn ALENE! Selv om jeg var stresset så lot jeg det ikke skremme meg, jeg tok å snudde med det samme for å gjøre mitt første show.

 

Klokken var rundt 11 om kvelden å det begynte å bli ganske mørkt. Jeg hadde fått beskjed om at det var et utdrikningslag, men at han som skulle få showet var en av gjestene som viste seg å ha bursdag den dagen. Jeg ble utrolig skeptisk når jeg fulgte kartet og endte på en mørk vei med nesten ingen huser i sikte, men jeg fulgte kartet på telefonen. Mange hadde nok sett på dette som ?faresignaler?, men jeg blir ikke så lett redd å tenker at det alltids går bra(selv om det ikke er den beste tankegangen alltids).

 

Når jeg kom fram ble jeg møtt av en gjeng fulle mannfolk i en alder av 30-40 årene som var overlykkelige over at jeg kunne komme på så kort varsel. Allerede da lettet 10 kg fra skuldrene mine å jeg følte meg fort som en dronning på måten de tok meg imot. Selv om det var min første gang så var jeg utrolig komfortabel. Jeg husker ikke sist jeg ble behandlet så bra av fulle mannfolk, de hadde utrolig respekt og var veldig forsiktige.

Jeg fikk et bad jeg kunne skifte på, å mens jeg skiftet så kom den ene etter den andre inn på badet for å høre hvordan dette skulle foregå. Haha, den gjengen var så ivrige på å få dette showet i gang. Jeg fikk skiftet å det var showtime! Alt gikk som planlagt å jeg husket alt jeg skulle gjøre. Han som hadde bursdag var blitt 20 år og visste ikke hvor han skulle gjøre av seg stakkar. Men det skal ha seg slik at han var meget fornøyd. Alle lo og hadde det gøy under hele opptredenen, så når showet egentlig var ferdig så endte det opp med et show nummer 2 på hele gjengen.

 

Alle fikk en liten lap-dance hver så var alle fornøyde. Som alle andre gangene jeg har hatt show så har de vist utrolig respekt selv om jeg var naken, noe som var veldig viktig for meg. Jeg var veldig konkret med hva som kom til å skje og hva som ikke var akseptabelt fra jeg kom inn dørene, noe som er utrolig viktig i et slik yrke. Det at jeg var bestemt samtidig som jeg var veldig avslappende gjorde at jeg fikk den respekten jeg fortjente.

 

Etter mitt første show så ble jeg hektet på yrket, men det kom også med noe negativ virkning av disse opplevelsene. Jeg var bestemt fra dag én at dette var en jobb, så sex med kundene var ikke en tanke. 90% av kundene var gift å hadde barn, men det hindret ikke mange i å tilby store summer for sex etter showet. Jeg takket nei til tilbudene å var relativt skuffet over hvor lite som skulle til for å få noen til å være utro. Det å vite at alkohol og en stripper kan gjøre at en mann til og med kan betale for å være utro gjorde inntrykk på meg! Jeg mistet mye respekt for menn og har vansker for å stole på dem etter disse episodene, men det gjør ikke at jeg angrer på valget mitt.

Det var uten tvil de kjekkeste månedene jeg hadde hatt på lenge!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg