Jeg skal på TV sammen med Isabelle og Martine!

På Torsdag er det akkurat 1 uke til Insider episoden hvor jeg er med kommer ut! Jeg har selv fått sett episoden og er utrolig spent på responsen den kommer til å få. Selv så har jeg en utrolig god følelse om at dette er noe dere virkelig kommer til å like, men jeg kjenner på kroppen at jeg gruer meg litt. Som noen av dere kanskje allerede har fått med dere så får dere også nemlig se Isabelle Eriksen og Martine Lunde i denne episoden! Jeg har alltids digget disse jentene for pågangsmotet deres trass motgang og hat. De var høydepunktet på Paradise Hotel og inspirasjonene mine når jeg skulle ta bilder til Instagram husker jeg. Det å komme med i samme episode som disse jentene er noe jeg virkelig er takknemlig for. Det er nesten en selvfølge at seertallet blir høyt den torsdagen med dem i episoden!

Du kan se episoden på TVNorge/FEM den 15.mars klokken 21:30.

 

14 kommentarer

Siste innlegg