Undertøyet for dem som ønsker det lille ekstra + RABATTKODE

Da er det endelig lørdag og på tide å finne fram det fineste undertøyet og finklærne. Vi jenter kan bruke 1000-lapper på det ?perfekte? undertøyet, men visste du at nå kan du bruke under 200,- på et helt sett? Det stemmer! I går fikk jeg min siste pakke fra Fashionnova hvor jeg fikk bl.a undertøyet som var på bildet under. Dette kostet 22.99 USD, noe som vil si ca. 180,- kroner! Men det slutter ikke her!

 

Jeg har aldri betalt full pris på Fashionnova, dette fordi de har en rabattkode som alltids har funket selv om de ikke har reklamert for den. Koden er: SAVE30. Da får du 30% på HELE kjøpet ditt! Det vil si at jeg betalte rundt 125,- for både truse og bh, noe som er en syk pris for et så flott undertøy. Selv så har jeg denne i S/M.

Undertøy – HER (Snart utsolgt)

Jeg kjøpte også dette settet for en stund tilbake fra Fashionnova. Dette er dessverre utsolgt, men det kommer inn nye nydeligheter hele tiden føler jeg.

Hva er dine planer for helgen?

4 kommentarer

Siste innlegg