Jeg kunne vært med på Paradise Hotel!

Jeg flirer godt av tanken faktisk. Selv så har jeg enda ikke sett den første episoden av Paradise Hotel, noe som ikke er normalt meg. Jeg har likt å følge med på programmet, men i år ble jeg litt lei Paradise allerede før det startet. Rett etter fjorårets Paradise Hotel så valgte jeg å melde meg på selv, det hadde vært en syk opplevelse tenkte jeg. Etter hvert så kom det fram at det var ?jubileumsår? og at gamle deltakere skulle vær med osv. Selv så var jeg ikke så giret på denne opplysningen, jeg har allerede møtt noen av dem å var ikke meget smigret over væremåten deres.

Men nå har det seg slik at jeg ikke kom med, heldigvis for det. Hadde jeg blitt kontaktet hadde jeg muligens revurdert det siden programmet ble lagt opp slik det ble. Etter at alle reklamerte og opplyste på bloggen sin om Paradise Hotel så var det ikke så spennende når det begynte. Jeg skal se programmet allikevel. Det er litt morsomt å tenke på at jeg for 1 år siden faktisk søkte om være med. Jeg kunne jo faktisk vært der selv, haha! Mange som melder seg på og som ikke kommer med synes det er flaut å si det, men jeg ser ikke noe grunn til det. Jeg var ikke den som ble valgt denne gangen, slik skjer.

 

Følger du med på Paradise Hotel?

10 kommentarer

Siste innlegg