INNKJØP – Bikinier fra Zaful og Hot Miami Styles

Etter at jeg la ut innlegget i går om hotellet så måtte jeg bare finne fram bikiniene mine som jeg kjøpte for litt siden. Jeg har bestilt litt nye bikinier siden mange av de gamle begynner å bli både utslitt og miste farge. Denne gangen bestilte jeg fra Zaful og Hot Miami Styles, begge sider jeg aldri har testet ut bikiniene på før.

 

Jeg var fulgt Zaful på Instagram hvor de har 1.8 millioner følgere. Jeg kjøpte de 3 første fra dem og det kom på 145 NORSKE KRONER for ALLE 3 til sammen! Prisene deres er unormalt lave så hadde det ikke vært for at de hadde så mange følgere så hadde jeg aldri tørt å testet dem ut. Men jeg overasket over kvaliteten! Du ser putene litt på den rosa, men der er ingenting. Jeg kommer uten tvil til å handle flere bikinier her fra med tanke på at jeg elsker high waist bikinier!

 

Hot Miami Styles er ikke like billig. Der betalte jeg 841 NOK for 2 bikinier, men det var verdt det synes jeg. Jeg har alltids siklet etter disse bikiniene, og de fulgte forventningene. Den ene tråden på siden røk første gang jeg skulle ta den på, å det før jeg hadde fått dem opp til knærne, men det var bare å sy. Så nå er jeg både klar for Gran Canaria og forhåpentligvis en varm sommer her i Norge også!

 

ROSA BIKINI-SETT | HER

BLÅTT BIKINI-SETT | HER

RØDT BIKINI-SETT | HER

HVIT BIKINI-SETT | HER

SVART BIKINI-SETT | HER

 

Hvor liker du å kjøpe bikinier?

20 kommentarer

Siste innlegg