Sjekk ut mine nye negler!

//sponset behandling

Hei snupper! Da er dagen kommet hvor episoden på Insider FEM kommer ut! Jeg er utrolig spent på reaksjonen deres, for her får dere se nye sider av meg. Vi kan si at ting har forandret seg på denne tiden, det var uten tvil en turbulent tid. Jeg selv føler det er godt for dere å se denne sårbare siden av meg, samtidig som dere får se meg på det sterkeste. 

I dag startet jeg dagen min med å fikse neglene mine hos Isa, Stavangers desidert  beste negledesigner. Når jeg fikk se tidligere arbeid som hun hadde gjort så visste jeg med en gang at jeg var i trygge hender. Denne sprudlende dama brenner for negler, så hun kan ALT! Prisen ligger på rundt 600kr for et nytt sett, noe som er veldig billig i forhold til andre plasser.

Ikke sant de var nydelige! Tenkte jeg måtte ha rosa i dag med tanke på at jeg tross alt elsker rosa, det er bare meg. Hun er utrolig flink på fransk ombrè også som jeg vurderer neste gang, for det føler jeg alt for få greier. Dere finner flere eksempler på negler hun har fikset på instagrammen hennes HER. Selv så skal jeg ærlig innrømme at dette er de fineste neglene jeg noen gang har hatt!

HVA SYNES DERE OM DE NYE NEGLENE MINE?

8 kommentarer

Siste innlegg