Jeg må dra opp politiet for at de skal holde kjeft

Selv om jeg fikk utrolig mange fine meldinger etter gårsdagens episode, så er det alltids noen idioter som dukker opp. Jeg er utrolig irritert på menn som slenger med leppa for fort, så jeg har funnet ut at det beste jeg kan gjøre er å ta opp politiet i saken. Jeg har snakket med politiet om at hvis jeg blir plaget så skal jeg kunne ta kontakt med dem, men det har ikke vært nødvendig heldigvis. Så fort jeg sier at jeg gledelig kan sende politiet på døren, slik at de heller kan spørre dem om å ha sex med dem for noen tusenlapper så holder de kjeft. Jeg har funnet ut at hvis jeg skal bli tatt seriøs så må jeg trø så langt for at de skal forsvinne.

Men tross til disse små tufsene, så er jeg overlykkelig over at episoden endelig kom ut. Jeg føler selv at personligheten min kom fram her, noe mange andre også la merke til. Jeg er langt fra en overfladisk diva som tror jeg bedre enn alle sammen, jeg er en jente som bare har mye i livet som jeg skal ta igjen. Jeg nyter hver dag med den friheten jeg har nå.

Fikk du ikke sett episoden? Klikk HER for å se den GRATIS på Dplay.

I dag ble det frokost med søsteren min på Joe & The Juice før hun skulle ta bussen til Haugesund. I motsetning til meg så har hun enda kontakt med foreldrene våre, så hun er der mye i helgene med tanke på at hun også har alle vennene sine der borte. Etter det så stakk jeg en tur på Brun og Blid for å sole meg litt. Ja, det var nydelig vær i dag, men FYY så kaldt det var selv i solen.

I kveld skal jeg faktisk få prøvd å lage FASHIONNOVA HAUL til YouTube-kanalen min HER. Målet er å få den ut i løpet av helgen med tanke på at mange har spurt om hvordan de er på. Det blir gøy!

 

GOD HELG!

22 kommentarer
    1. Pleier å se insider på TV og der var du, plutselig en kjent dialekt. Tenker umiddelbart at du er ei super jente som vil gjøre din greie uavhengig av hva andre ønsker fra deg, det skal du være stolt av. Ellers, disse grisegubbene dukker opp over alt, dessverre. Noen er visst nødt å betale for å få seg… Godt du kobler inn politiet, en skal ikke tåle alt en får servert. God helg!

    2. Denne bloggen virker som et kraftig rop om hjelp og dårlig oppmerksomhet.
      Og hvordan er tankegangen din egentlig, sto du i et speil og tenkte dette må jeg vise til verden?
      Og at du strippet og var på insider, i den formen? Det virker som at du ikke bryr deg om noen ting, utenom oppmerksomhet.
      Uten snap filter så er du jo ikke så veldig sjarmerende lenger.
      Alt er jo bare fake. Hele verden er fake og det er ikke din feil, men så tenkte du, jeg vil bidra til å gjøre verden enda mere fucked UP med nok en idiotisk selvsentrert drittproduktreklameblogg.

    3. Anonym: Nå synes jeg du er skikkelig urettferdig! Jeg vet ikke helt hva du har lest på bloggen min for at disse tankene dine skulle dukke opp, hvis det i det hele tatt var noe du leste. Slike som deg er grunnen til at slike som meg må stå fram. Du kommer inn på bloggen min her for å kommenterer dritt i håp om at jeg sitter igjen med en dårlig følelse og tanker om at ja kanskje jeg bare skal gi opp, men jeg må skuffe deg.

      Det at jeg viser kroppen min som den var da på TV ser jeg ikke noe jævla problem med, for det var ikke noe problem med den heller. Å om jeg kanskje ikke har “kardashian” ansikt hvor alt er perfekt så er jeg ikke så dom som tror på at jeg er stygg, for det er jeg ikke.

      Folk som shakira fikk slengt i tryne av slike som deg at stemmen hennes var grusom, men se hvor hun er i dag. Jeg vet at det jeg gjør er med på å bidra til at andre også tørr å stå opp for seg selv, det har jeg sett. Så det eneste som er idiotisk her er at du bruker tid og krefter på å sitte på bloggen min, noe som bare vil føre til at jeg kommer høyere opp på Norges blogglister. Men takk for det asså!

    4. Kjære Anonym, fy fader for en frekk pingle du er! Har du så sterke meninger om andre enn deg selv så får du ha nok mot til å stå frem med navn. Enig i at det er mye fake i bloggverden, men her ser jeg en jente med en story, sil vekk reklamen og du ser ei som har tapt mye fordi hun ikke ønsker å la seg bli styrt, OG hun står frem, hun gjemmer seg ikke bak skjermen og poster under Anonym.

    5. Jeg må igjen skryte deg opp i skyene, for det fortjener du! Du gir så faen i hva andre tenker og kjører på slik du vil. Jeg er SIKKER på at dem som må komme med slike negative kommentarer, er missunnelige på at dem ikke tørr det samme! Så må jeg si at du er flott innsiden og ut. Du er en blogger jeg tror kommer til å nå langt, hvis du fortsetter slik du gjør. Jeg kommer til å følge deg og jeg gleder meg til å fortsette hva du kommer til å blogge om 🙂 God helg fine deg!!

    6. Vil bare at du skal vite; Etter jeg har lest bloggen din en stund og etter jeg så episoden din på tv, så vil jeg helt ærlig bare bli bestevenn med deg !
      Du er en herlig og fantastsk jente! <3

    7. Victoria Larsen: OMG Victoria! Du er bare helt nydelig på alle måter! <3 Tusen hjertelig takk for ar jeg har deg med meg på reisen min :* Gikk innom bloggen din og du skriver utrolig bra! Jeg er alt for dårlig når det kommer til å lese blogger selv, men din måtte jeg bare følge <3 Ser virkelig fram til å følge med på favorittleseren min <3

    8. Hei!
      Ville bare si kudos til deg som har tatt valget ved å forlate Jehovas vitner og valgt friheten, det er utrolig modig gjort og det fortjener du stor respekt for! (har selv ikke tatt det steget enda og velger å forbli anonym pga det) Det er viktig at dette kommer fram i media ettersom mange ikke vet hvor ødeleggende praksisen med eksklusjon blant Jehovas Vitner faktisk er.
      Stå på!
      Mvh
      – Den Gode Hedning

    9. Er utrolig stolt av deg Christina ❤ Tenk at du er så tøff og viser dine sterke og såre sider. Jeg har kjent deg siden den dagen du ble født og du er unik. Har alltid vært utrolig snill. Og du setter andres behov foran deg selv hele tiden. Du er overhode ikke egosentrisk. Fantastisk på alle måter. Pluss at du er nydelig å se på itillegg.
      Tante❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg