Det er påtide at dere blir kjent med MEG

God morgen og god helg snupper. I dag er det endelig lørdag, yndlingsdagen min. Selv om jeg ikke jobber noe utenom blogg så ser jeg alltids fram til helgene for da kan jeg sove lenge. Jeg står jo ellers opp 05:00 hver dag sammen med søsteren min slik at vi kan trene sammen før hun drar på skolen, så er det rett hjem å jobbe med blogg og sosiale medier generelt. Jeg prøver å ikke legge meg igjen når jeg kommer hjem, noe som jeg er veldig flink til selv om jeg har pulten min rett ved siden av sengen. (Applaus til meg!)

 

MEN! Mange av dere som har lest bloggen min de siste dagene har kanskje ikke visst noe om meg før dere så meg på TV, å det er bare en liten del av meg. Så derfor tenkte jeg at det var på tide med en SPØRSMÅLSRUNDE hvor dere kan spør om akkurat det dere ønsker uten at jeg skal dømme. Mange lurer nok på hvorfor jeg legger ned Premium snappen min, hvordan jeg hadde vært hadde jeg kommet inn på Paradise Hotel, hvordan jeg greier å leve økonomisk uten jobb osv?

Så her er det bare å kaste seg på tastaturet om det er noe du ønsker å finne ut av om meg. Jeg kommer allerede på søndag til å begynne å besvare spørsmål som er kommet inn til da, så slepper dere å sitte å vente for lenge. Selv så hatet jeg å måtte vente til at bloggere skulle svare på spørsmålene mine, så da må jeg jo ta lærdom av det å være effektiv! Er du ikke enig?

 

 

30 kommentarer
    1. Har du noen forbilder innen blogg?
      Hva er dine beste skjønnhetstips?
      Kan du lage video om din hudpleierutine/ favoritter innen sminke, hudpleie osv?
      Hvordan vil du si at du har fått så god selvtillit?
      Hvordan er det for deg at søsteren din har kontakt med foreldrene deres?
      Hvor bor du nå og har du lyst å flytte? Isåfall hvor?
      Leier du og søsteren din leilighet?

    2. Åh, så gøy at du skal ha spørsmålsrunde! Jeg bare kjører på med spørsmål, hehe!
      Hvilke kjendiser ser du opp til?
      Hva er ditt beste tips til motivasjon til trening?
      Hvis du vil studere, hva kunne du ønske deg å studere?
      Har du ting du ikke velger å dele på bloggen, eller deler du det meste?
      Hva er din absolutt favoritt matrett?
      Hsr du et favoritt program?
      Hvordan klarer du og la være å bry deg om hva andre tenker? Du er så tøff!
      Har du et favoritt hudprdodukt?
      <3

    3. Hvor ser du deg selv om fem år?
      Hva ville du jobbet med om du kunne valgt drømmejobben?
      Har du sluttet å tro(barnetro)?
      Om du skulle frontet en god sak, hvilken sak skulle det vært?
      Spennende med spørsmålsrunde 😉 Ha en superduper favoritt-dag!

    4. Hiver ut med mitt favorittspørsmål til en hver jeg blir kjent med…
      ”if you were a bird, who would you shit on and why”?

    5. Lurer på det du nevnte selv i innlegget, og om du noen gang kan farge håret mørkebrunt; Det e sykt digg me brunt hår, du hadde kledd det, og en ser så voksen ut med mørkebrunt hår

    6. Hva mener foreldrene dine/slekten i forhold til det du driver med, i forhold til lettkledde bilder på internett og at du arbeidet som stripper?
      Hvor mange har du hatt samleie med?
      Noe i livet som du angrer på?
      Hva har vært viktig for deg i perioden etter Jehovas?

    7. Du er så nydelig. Liker bloggen din.
      Favoritt ferien eller land?
      Hva synes du om Isabelle Raad?
      Beste sjokolade?
      Hva synes du om alkohol og dop?

    8. Hei!
      Jeg er sikkert ikke alene om å ha søkt opp how to give a good lapdance osv på youtube og slikt. Men ikke funnet noe særlig bra tutorial. Derfor lurte jeg på om du kunne laget en slik tutorial? Jeg så på insider episoden du var med på, og tenkte; hun kan jeg spørre om kan vise oss hvordan vi kan gjøre det. Jeg driver selv med poledance, men lapdance er noe jeg kunne tenkt meg å vært mer innom, men som jeg synes er vanskelig å lære meg da jeg ikke har klart å finne noen gode videoer. Om du ikke vil lage en selv, kanskje du har noen linker eller slikt som kan hjelpe oss andre jenter som vil lære oss dette, men ikke får det helt til?

    9. Hei søta! Tenkte å spørre litt personlige spørsmål, så svarer du på det du føler du er komfortabel med!
      – kan du beskrive prosessen fra du fikk ?realistiske? tanker om å bryte med jehovas til du faktisk brøt med familien og også offisielt med jehovas?
      – har du hørt noe rykter/baksnakk fra sekten etter ar du brøt med de? Hvordan takler du det i såfall etter at dwt har vært en så stor del av deg i så mange år av livet ditt?
      – hvordan skiller en hverdag som jehovas vitne og som «fritt» menneske?
      – vet du om foreldrene dine spør lillesøsteren din masse om deg når hun besøker de? følger de bloggen din tror du?
      – kan du ha en «en dag med meg» videoblogg der du filmer gjennom hele dagen? 😀
      – tjener du nok av bloggingen eller har du andre inntektskilder/jobb på si? Hvis ikke, hvilken jobb kunne du tenkt deg å ha på si?
      – du sier du har fått et dårlig syn på menn etter strippejobben, hvordan påvirker det deg mtp potensielle partnere i fremtiden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg