Q&A // Legger ned Premium Snap, Mine tanker om Isabel Raad, Gjør det vondt at søsteren min har kontakt med foreldrene våre?++

Hva synes du om Isabel Raad?

Jeg elsker henne! Hun er en av få blogger jeg har fulgt med på. Hun ser utrolig bra ut og jeg elsker den sterke personligheten hennes, hun har fått så mye hat og hun er bare blitt sterkere. Hadde det ikke vært for henne så hadde jeg nok ikke sett Paradise Hotel i år.

Hva har vært viktig for deg i perioden etter Jehovas?

Det å ikke kaste bort tiden min på personer og ting som bare gjør vondt. Jeg lar meg ikke like lett bruke tid på ting jeg ikke liker, for det har jeg ikke tid til. Jeg kastet bort 18 år av livet mitt, jeg kaster ikke bort mer. Jeg er opptatt av å finne de og det som gjør meg glad og som får meg til å nyte livet.

Hvordan er det for deg at søsteren din har kontakt med foreldrene deres?

Så lenge hun har det bra så har jeg det bra. I motsetning til meg så trenger hun foreldrene sine. Etter siste samtale med dem så var jeg 100% ferdig med dem, for den samtalen var ikke koselig i det hele tatt. Så når hun drar til dem er det som om hun drar til en venninne, jeg kjenner ingenting savn.

Kan du lage video om din hudpleierutine/ favoritter innen sminke, hudpleie osv?

Ja det kan jeg selvfølgelig! Skal se om dette er noe jeg kan gjøre allerede denne uken!

Leier du og søsteren din leilighet?

Ja det gjør vi.

Har du ting du ikke velger å dele på bloggen, eller deler du det meste?

Jeg deler utrolig mye, men ikke alt nei. Jeg deler alt i livet mitt som jeg har mulighet til, men å dele absolutt alt er ikke lett. Men jeg tenker alltids på at det er noe som jeg kan dele senere slik at andre kan ta lærdom av det.

Hvorfor la du ned Premium snappen din?

Det var for flere grunner faktisk, men hovedgrunnen som fikk meg til å gjøre det var pga. et forhold.

Hvilke kjendiser ser du opp til?

Kim Kardashian inne sminke, hår og klær | Tammy Hembrow innen trening.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg