NAKENBILDER PÅ AVVEIE!

UNDERTØY | HER

 

_____________________________________

 

I dag var bare et av flere eksempel på at folk rundt om i landet deler nakenbilder av meg. Det er blitt veldig populært å sende disse til søsteren min, noe jeg bare må flire av. Jeg har hatt en snap hvor en ser mer hud enn normalt og som jeg har latt folk screenshoote. Det sier selvfølgelig seg selv at disse kom til å bli sendt rundt i hytt å pine, men kom igjen! Alle har sett en pupp før, så hvorfor så big deal. Noen sender bilder til kjæresten sin, jeg valgte å få penger for slike bilder.

 

Når folk sender meg disse bildene å viser at de er ute så får de sjokk over reaksjonen min. Jeg ser ikke noe vits i å stresse eller bli sint for dette, jeg tok dem selv og valgte selv å dele dem. Er det noen jeg skal være sur på så er det meg selv. Jeg har blitt filmet da jeg strippet helt naken, så dette var ikke så mye. Jeg er ikke den typen som tar å legger ut bilder fordi jeg er usikker eller trenger godkjennelse, jeg elsker kroppen min uansett hvordan den ser ut og trenger ikke at noen må si det til meg. Det er nok derfor jeg tar denne situasjonen så lett på.

 

Hvis du har opplevd det samme og ønsker dem fjernet fortest mulig så anbefaler jeg deg å klikke innom HER!

26 kommentarer

Siste innlegg