SEX PÅ PARADISE HOTEL

God morgen alle sammen!

Eller det blir kanskje mer god dag med tanke på at jeg allerede har vært våken i 5 timer. Spratt opp av sengen 05:00 i dag for å få unnagjort en ganske kjekk kardio. Jeg har annenhver dag hvor jeg har intervaller og rask gange i bakke, så da ble det Paradise Hotel på meg mens jeg gikk på mølla i en time. Jeg skal ærlig innrømme at jeg henger skikkelig etter, jeg så vel episode 3 i dag. Det har vært noen travle dager så jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å se det. Jeg har ikke TV og siden det går så sent så ser jeg det heller på Viafree dagen etter.

Det å se Paradise får meg til å tenke på søknaden min. Det er nesten et år siden jeg søkte, jeg søkte så fort søknaden kom ut haha. Jeg husker jeg skrev blant annet at jeg var åpen for sex på TV om det var en som var min type der inne. På den tiden hadde jeg et ganske avslappende forhold til sex, så tanken på at det kom på TV var ikke store greier. Når jeg tenker over det nå så har ting forandret seg en god del. Sex har ikke vært noe fokus i hverdagen min lengre, det er ikke noe jeg føler for. Vi har lett for å ta sex for gitt, men det å ha det med en en er glad i er så utrolig mye bedre.

Men ja, hva kan jeg si. Det som stopper mange fra å gjøre slik på TV er foreldre og besteforeldre. Jeg har verken noe av delene så? Blir nesten flau av meg selv her jeg skriver, men det er litt artig å tenke tilbake på også.

Kunne du hatt sex på TV?

8 kommentarer

Siste innlegg