Q&A // Flytter, Foreldrene mine anmelder meg, Tjener penger på bloggen?++

Hvor bor du nå og har du lyst å flytte? I så fall hvor?

Jeg bor nå i Stavanger, men jeg har veldig lyst til å flytte til Oslo. Har faktisk vurdert det så sterkt at det er mulig dette kan la seg gjøre i løpet av året!

 

Vet du om foreldrene dine spør lillesøsteren din masse om deg når hun besøker de? Følger de bloggen din tror du?

Hehe, ja de følger med på bloggen min. De så visst Insider FEM episoden i helgen til og med fikk jeg vite. De har sagt til meg at hvis jeg skriver om dem på bloggen igjen så vil de anmelde meg, så da tenker jeg jo at de må følge med da haha!

 

Kan du ha en «en dag med meg» video-blogg der du filmer gjennom hele dagen?

Selvfølgelig! Dette skal jeg få fikset!

 

Du sier du har fått et dårlig syn på menn etter strippejobben, hvordan påvirker det deg med tanke på potensielle partnere i fremtiden?

Jeg kan uten tvil si at jeg er mye mer kresen på hvem jeg bruker tiden min på etter stripperperioden. De mennene som har prøvd å bli kjent med meg har erfart dette. Jeg er nesten umulig å bli kjent med, å enda verre å få møte. Jeg stoler ikke på noe av hva de sier, å jeg har ikke vansker for å si ting rett ut som jeg mener. Så det at jeg har et så skeptisk syn til menn kommer til å gjøre at jeg forblir singel en del år til ja.

 

Er du singel?

Ja.

Hvis du vil studere, hva kunne du ønske deg å studere?

Økonomi.

 

Soler du deg naken om sommeren?

Ikke på stranden nei. Er ikke den typen som ligger å flasher boobsa på stranden, haha!

 

Hva er dine tips for å få god selvtillit?

Jeg husker jo selv at jeg var en av de mest usikre på barneskolen, så selvsikker har jeg ikke alltids vært. Jeg begynte i det små. Jeg hadde klær som jeg elsket, men som jeg visste folk kom til å reagere på, bukser i tusen farger, rosa bukser osv. I stede for å se på dem i skapet så valgte jeg å blokkere tankene mine og bare ta dem på. Ja, jeg husker alle på skolen studerte buksene mine, men den følelsen av at jeg ikke brydde meg om andre og gikk i det jeg ville var en fantastisk følelse! Så etter hvert så greide jeg mer og mer å gjøre ting jeg ønsket uten å tenke på andres reaksjon. Det begynte med et par bukser, å nå står jeg å ser tilbake på alt jeg har opplevd fordi jeg ikke tenkte på hva alle andre kom til å tenke.

Har du noen forbilder innen blogg?

Selv så er jeg alt for dårlig til å lese andres blogger, men jeg jobber med det for det gir mye inspirasjon! Bloggene jeg tar å titter innom er Sraad, Sophieelise, Viccctoria og lindalovise91.

 

Tjener du nok av bloggingen eller har du andre inntektskilder/jobb på si? Hvis ikke, hvilken jobb kunne du tenkt deg å ha på si?

Akkurat nå så tjener jeg faktisk ikke en eneste krone på blogg. Så etter å ha avsluttet Premium snappen min også så har jeg faktisk INGEN inntektskilder. Nei, jeg har ikke kontaktet nav heller. Jeg har litt penger igjen slik at jeg kan klare meg  en periode, men jeg tror dette må til for at jeg virkelig skal satse alt for å se om det kan bli noe ut av dette. Verste av alt er at jeg ikke stresser med at jeg ikke får penger inn, det bare gjør meg supermotivert til å gi alt for bloggen som jeg virkelig brenne for.

 

Jeg var faktisk i et møte senest i går med muligens aktuelle sponsorer, noe som kan bety at jeg faktisk kan leve av bloggen! Det er helt utrolig, å jeg feirer ikke før jeg vet 100% at denne avtalen går i boks. Men bare tanken på at jeg faktisk har vært på et ?sponsor-møte? etter under 1 år med blogging er utrolig! Jeg hadde aldri sett for meg noe slik.

18 kommentarer
    1. Først; jeg digger bildene! Skoene er bare super fine og du er flott! Veldig spennende å lese svarene og jeg håper du får oppfylt ønsket om å flytte til Oslo i løpet av året. Digger det du skriver på å få god selvtillit, at du ikke bryr deg om hva andre sier! Du inspirerer. Og for en ære å lese at du stikker ofte innom bloggen min <3 Jeg ønsker deg en fin onsdag :-))

    2. Victoria: Tusen takk Victoria! 😀 <3 Utrolig kjekt å høre, å selvfølgelig må jeg innom bloggen din <3 Du er utrolig flink til å skrive så bare til å kjøre på! 😀 Kiss Kiss

    3. Oslo er bra! Bor her selv! Men det er dyrt…en får ikke mye under 10 000 i mnd. Eller en må dele med noen. Visst søsteren din vil flytte hit. Lett å få jobb og du kommer nærmere bloggemiljøet. Håper du får sponsor!
      Håper alle søstrene dine våkner opp så kan foreldrene dine sitte der alene og håpe at jehova hjelper de med å handle mat og klær for de når de blir gamle . They deserve it!! Idioter

    4. Hei
      Så gøy å lese!!
      Om dine foreldre truer med å anmelde bare omtal dem som mine x foreldre, det er hva dem er, og dem kan ikke anmelde.. tro meg.. Selv om du juridisk kan fortsette å omtale dem som dine foreldre pga det er et ord som ikke er juridisk grunnlag form anmeldelse er det lettere å endre omtalen.. Håper du får sponsor og kan leve videre, gi alt for din sponsor, heier på deg

    5. Bente: Ja kan tenke meg det er en del penger som må ut om jeg velger Oslo, så da må inntakten være på plass! Blir nok flytting alene, får ikke henne med meg 😛 Men får se hva som skjer <3

      Tusen takk for støtten, jeg er uten tvil så enig med deg! 😀

    6. Jeg sitter og ler litt for meg selv om at foreldrene dine faktisk truer med å anmelde deg. På hvilket grunnlag skal de klare det? Ikke bruker du navnene deres og du sladder fjesene deres. De liker nok ikke at du sier hvordan de er. For de vet at oss som ikke er i deres Jehovas vitner bobble, ser hvor dårlige mennesker de er som oppfører seg og behandler deg på denne måten. De vet at de egentlig ikke har noen ting å skylde på. Kun deres egen overtro. Håper de får mange spørsmål fra de som de jobber med. Og at de som stiller disse spørsmålene sier sin klare mening om hvor hårreisende denne oppførselen deres er mot deg.
      Over til noe annet. Jeg er så stolt av deg og det som du har klart med bloggingen din.
      At du nå antakelig får sponsor er jo helt fantastisk! Dette fortjener du veldig.
      Klem fra tante ❤

    7. Takk for gode svar! Du er rå og du er reflektert. Ble så rørt av å lese tanta di sin kommentar, så god og klok hun er!! Kan ikke tenke meg hvordan det er å bryte med sin egen familie og sitt eget «liv» men fysøren jeg kan bare tenke meg hvordan et liv i en så kontrollerende og dømmende sekt er, og at det kommer fram er takket være ærlige og tøffe sjeler som deg og alle andre som bryter med sekten. Det er ikke din eller noens feil at de får dårlig omdømme når det er sagt, det har de klart på egen hånd så not you to blame hvis noen av de tidligere «x-vennene» dine fra det livet prøver å prakke på deg det. Du er rå sterk og håper du føler du har gjort det rette og fortsatt gjør det rette, for jeg backer deg 100%!!

    8. Kom det at du meldte deg ut av Jehovas Vitne som et sjokk for dine venner og familie? Visst du hadde hatt mulighet for å ha kontakt med venner fra når du var Jehovas Vitne ville du gjort det?

    9. Anonym?¿: Tror de fleste fikk sjokk at jeg faktisk meldte meg ut selv med tanke på konsekvensene. Jeg hadde ikke ønsket å fått kontakt igjen med noen av mine daværende venner nei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg