Min aller første SELFIE!

I dag gikk ikke dagen helt etter planen. Jeg våknet av lys i rommet noe som fikk meg til å skjønne at jeg hadde slått av alarmen halv-våken. Jeg har to alarmer på, en 04:30 og en 05:00. Jeg husker jeg slo av den første, men ikke den andre, så jeg våknet rundt 10:00 i dag. Da tar jeg en ekstra kardio i helgen heller så tar jeg meg fri i dag tenker jeg, så da ble det ansiktsmaske dag i dag, hihi. Elsker spa-dager, i alle fall etter sist uke med mensen, huden min var et vrak!

 

Jeg så gårsdagens Paradise Hotel mens jeg tenkte over hva jeg skulle skrive om i dag. Det er første gang på lenge jeg har hatt skrivesperre, det er grusomt! Hver gang det skjer så begynner jeg å bla gjennom gamle bilder på PC-en, for jeg har egentlig nok av ting og historier som jeg kan skrive om. Jeg hadde ikke engang begynt å ble nedover da jeg kom på hva jeg kunne skrive om.

 

Jeg husker den dagen så godt! Jeg hadde akkurat fått meg min første telefon med kamera framme. Jeg var i ekstase! Jeg hadde lenge misunt alle vennene mine som hadde kamera på framsiden av telefonen, jeg kunne ikke ha SNAPCHAT med den telefonen jeg hadde! Det var rett og slett krise, men så fikk jeg endelig råd til en Iphone 4. Jeg ville ha hvit, men jeg var så desperat på ny telefon at jeg tok svart siden de ikke hadde hvit inne i butikken. Så var det rett hjem å laste ned Snapchat og ta selfier hele dagen.

 

Ja jeg er seriøs, HELE DAGEN! Haha! Jeg hadde genseren til Pappa på meg, for den var stor så jeg fikk litt den ?swag? stilen jeg digget på den tiden. Helledussen så lenge siden jeg har hørt ordet ?swag? egentlig. Jeg elsket hiphop og slik, så jeg søkte alltids opp det ordet for å få inspirasjon til klesstil av de kule hiphop-jentene. Den genseren tror jeg ikke pappa fikk tilbake på lang tid, jeg snek meg alltids på vaskerommet for å nappe den før han tok den etter vask.

 

Dette bildet er faktisk tatt i Mars for 5 år siden, 2013! Var vell ikke filter engang på Snapchat da.

 

10 kommentarer

Siste innlegg