INNKJØP – SIMMI.COM

Nok en dag hvor ingenting går etter planen, men da sitter jeg her endelig! Ble en sen cardio økt i dag, men det var like greit med tanke på at da kunne jeg hente PAKKEN MIIIN på postkontoret. Fikk beskjed i går kveld at den var kommet, så har gledet meg utrolig til å så om de faktisk passer! Skoene er fra SIMMI.com, å det tok nøyaktig 2 uker før jeg fikk dem. Jeg har siklet etter skoene deres så utrolig lenge, så jeg måtte bare kaste meg ut i det å få testet dem ut. Bildet over er litt av skoene som de selger, er de ikke bare nydelige?

 

Selv så ble det 2 par sandaler i sølv og bronse/rose gold og 2 par støvletter i nude og svart. Dette kom på 1900,- så kom tollen på 600,-. Selv så synes jeg ikke dette er så dyrt med tanke på hvor utrolig fine de ser ut, å kvaliteten virker utrolig bra også. Føler du må ut med flere tusenlapper for noe slik i Norge. Jeg kommer til å ta bilder av skoene på senere, jeg måtte bare viser dere dem!

SØLV HER | BRONSE HER 

NUDE HER | SVART HER

 

_______________________

 

HVA SYNES DERE?

4 kommentarer

Siste innlegg