Jeg konkurrerer ikke mot DEG!

1 år og 4 måneder er det mellom disse bildene! Jeg skal innrømme at nei, jeg har ikke trent beinhardt hele denne perioden. Jeg var av og på med trening i 1 år, men de siste månedene har jeg virkelig satt fokus og kommet inn i rutinene jeg ønsker. Jeg har alltids fokusert på å bli en bedre versjon av meg selv, ikke sammenligne meg med andre. Alle er forskjellige, så det beste for å holde motivasjonen på topp er å ha fokus på sin egen kropp. Jeg elsker å stå på for å slå meg selv!

 

Det å ta mål av kroppen, bilder osv. kan være utrolig motiverende å se på i etterkant. Du ser deg selv i speilet hver eneste dag, så du vil føle at det ikke skjer noe forandring. Ta opp bildet etter en måned med trening og jeg vil love deg at du ser forskjell. Trening skal være et høydepunkt i livet, ikke et slit. Derfor har jeg en liten ting som jeg har jobbet mye med de siste dagene i håp om å hjelpe dere på veien.

 

Mange hater at det er så mye fokus på ?sommerkroppen?, men siden det er en tid hvor en har mindre klær på seg så skjønner jeg at noen har lyst å trene litt ekstra. Jeg vil at du skal føle deg vell i din egen kropp, å trening hjelper ikke bare på utseende som alt fokuset er på. Du blir mer lykkelig av trening og det gir deg energi for hele dagen! Følg med! 😉

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg