SUMMER CHALLENGE 2018 ER NÅ UTE!

Jeg kan ikke tro at dagen er endelig kommet! Etter timevis med skriving og planlegging så er endelig mitt mest etterspurte program ferdig! DET STEMMER, jeg har satt meg ned å skrevet hele kosthold- og treningsprogrammet mitt slik at dere nå har mulighet til å få prøve det selv! Det er et dokument på 8 sider med god forklaring både når det gjelder mat og treningen. Dette koster 200,-. (Jeg har vurdert å starte opp en egen snap i sammenheng med dette om interessen er stor for dem som kjøper programmet.)

 

NEI, jeg er ikke personlig trener. Jeg har trent i over 5 år hvor jeg har prøvd meg på diett med torsk og brokkoli som fikk meg ned på en vekt på 61kg. Jeg havnet bare noen måneder etter på 80kg grunnet smell etter dietten, å nå har jeg sakte men sikkert gått ned igjen uten å fyke tilbake til start. Jeg vet hva som funker, noe mange av dere har lagt merke til. Derfor ønsker jeg å dele denne opplevelsen med dere.

 

Fokuset mitt er ikke å skape kroppspress, men hjelpe dere til å føle at dere har kontroll over hva dere skal når dere kommer på treningssenteret. Det å trene vil også gjøre deg mer lykkelig innvendig, derfor er trening en så viktig del av meg som jeg vil at du skal oppleve. Dette programmet vil hjelpe deg til å stramme opp kroppen, gå ned i vekt og bygge muskler.

 

Er du klar for en skikkelig innsats til sommeren? 

AUGUST 2016 – MARS 2018

JUNI 2017 – MARS 2018

SEPTEMBER 2017 – FEBRUAR 2018

OKTOBER 2017 – MARS 2018

__________________________

Ønsker du å få tilgang til programmet mitt eller har spørsmål? Da kontakter du meg her:

Mail: [email protected]

Instagram: HER

Snapchat: Christina_lgrd

8 kommentarer
    1. Pose: Lys kan gjøre mye med utseende, men alle kan se at det er drastiske forandringer på flere av bildene. Lys gjør mye med hvor markert en blir, men de fleste ser at her er det ikke bare lys.

    2. Trening og kostplan er noe du bør overlate til de med utdanning til det. Du kjenner ikke utg!ngspuntket til de som eventuelt kjøper dette, og det bør du tenke over. Ett opplegg som fungerer for deg passer ikke nødvendigvis for andre, har du f.eks tenkt på at de kan skade seg om de ikke utfører øvelsene korrekt? Eller skal du ha teknikktrening via snapchat med de?
      Bra at du trener og oppmuntrer andre til en aktiv hverdag, men det blir feil at du skal ta deg betalt for dette.

    3. Cathrine: Akkurat dette ser jeg faktisk ikke noe problem med. Mange har ikke muligheten til å ta seg råd til dyre PT-timer, men samtidig så vet de ikke hva de skal gjøre når de kommer på trening. Det er mye bedre at de skaffer seg et program hvor de har konkrete øvelser de skal gjøre, som en kan søke opp for å se hvordan dem utføres enn at en kommer der og ikke gjør noe rett. Jeg har tilbud til alle om å komme å trene med meg når de er i Stavanger, å de kan spør om hva de enn lurer på. Det er bedre å gjøre noe, enn ingenting. Nei jeg er ikke utdannet, men jeg vil si at med mine erfaringer så gjør jeg dette med god samvittighet. Jeg har tross alt brukt dager og timer på dette prgrammet, så det at jeg tar meg betalt er en selvfølge. Det gir meg også muligheten til å følge de som kjøper og passe på at de som får programmet er “kvalifisert”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg