Jeg er forelsket

Reklame | Goleonline.com

I dag føler jeg meg som verdens heldigste jente! Jeg fikk nemlig endelig armbåndet mitt fra Goleonline.com som jeg har gledet meg så lenge til. Det tok ikke mange sekunder før det var stuck på håndleddet mitt, jeg glemte nesten å ta det av når jeg skulle på trening til og med. Jeg har vært utrolig dårlig med armbånd, smykker og ringer pga. jeg er så kresen på slik. Når jeg så dette armbåndet fra Goleonline så var det ikke et spørsmål, det måtte jeg ha! Jeg elsker hjerter, gull og diamanter så dette var jo bare meant to be.

 

I samarbeid med Goleonline så er jeg så heldig å få gi dere 10%HELE butikken deres ved bruk av koden: CHRISTINA10. Jeg vil anbefale alle til å ta turen innom, for her er det mye som både menn og kvinner kan forelske seg i! Jeg har allerede notert noen ting på ønskelisten til bursdagen min.

ARMBÅND | HER

BgqXgg0geBa

(Klikk på bildet over for å se video)

___________


HVA SYNES DERE?

13 kommentarer

Siste innlegg